Saturday, January 8, 2011

Mee Kari Best In Town

Aku tak suka mee kari..Sebabnya mesti mee kari tu berminyak..Kononnya jaga kesihatanlah..Tapi bila Zamri suruh try mee kari satu tempat terus aku suka..Mee kari dia sedap sangat..Tak pernah rasa mee kari sedap macam tu..

Inilah mee kari yang sedap tu..

Kalau aku balik dari Perak, Penang atau Langkawi hari tu mesti aku singgahlah nak makan mee kari ni..Mee kari ni ada kat R&R Ulu Bernam..Korang cari je gerai 'Zul Mee Kari'..Dah rasa sekali mesti nak lagilah..Aku kalo makan mee kari ni mesti 2 mangkuk..Hebat tak hebat..Abah aku cakap aku beruk lantak..haha~Kalau korang lalu kat R&R Ulu Bernam singgahlah makan mee kari mesti korang pun suka..

P/S: Makan dengan Hajar memang tak boleh dipisahkan..

8 comments:

noraim said...

wahh. kita suka mee kari kak.
sedap woo. kalo makan blh tak henti. hehe.

Siti Hajar Masri said...

noraim:
akak makan mee kari sejak g kedai tulah..kalo tak kirim salam..makan smpai tak henti bahaya tu..hehe~

relevan said...

Mee kari dah tinggal sedikit baru nak tunjuk kita ..hehe!

Siti Hajar Masri said...

relevan:
baru ingat nak ambil gambar bila dah setengah..hehe~

kiwi said...

sedapnye..teringin nk mkn ^^

ijatnuar87 said...

wahhh...mee kari..one of my peberet....mmg tersangat suker dengan mee kari,hehehe...tetiba jek ngidam,hehehe

zubect said...

mee kari???
sy pown krg gak makan mee kari
tapi lo p r&r ulu benam insyaAllah akan ikut suggetion akak
mana taw nanti jd suka lak kan???

Siti Hajar Masri said...

kiwi:
memg sedap..kalo tgk gmbar memg teringin nak mkn..

ijatnuar87:
ngidam??baik cepat cari..hehe~

zubect:
lps rasa mee kari kat r&r ulu bernam mesti ko pun sukalah..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...