Monday, January 31, 2011

Pentingnya Budi Bahasa

Assalamualaikum semua..

Kita ni tak lawa, tak comel, tak bergaya pun tak apa..Asalkan kita ada budi bahasa..Penting tau kalau kita ni ada budi bahasa..Entry ni memang nak tegur seseorang..

Kau dahlah tak lawa..Lepas tu budi bahasa pun tak ada so orang nak pandang kau apa je..Mulut pun macam mulut longkang..Aku rasa mulut longkang lagi baik dari kau kot..Lepas tu kau tak berhenti-henti nak dengki dengan orang..Memang cukup pakejlah..Lagi satu aku nak tambah busuk hati sekali..So, last sekali orang tengok kau pun tak ada seri tau..Tak lawa bertambah hati busuk memang muka macam tenuklah..Tak kiralah kau buat facial sekali pun tetap tak nampak seri muka kau tu..

Petua nak nampak seri senang je..Aku memang amalkan..Berbuat baiklah dengan manusia lain..Tak payah dengki-dengki..Dan kalau boleh muka tu senyumlah selalu ye..

P/S: Aku ni tak berapa nak lawalah tapi sebab aku ada budi bahasa bertambah2 kelawaan aku..hehe~

19 comments:

Kancilbiru said...

amboi garangnya dia..hiks!

selipar buruk said...

btul3..
kalau dah busuk ati, make up mcmana pn tetap xlawa. sbb org xpndg muka dia..haha.

p/s : nasib baik kita2 ni cantik kn??? kah3

relevan said...

Janji hati lawa..!

. i . n . a . z . said...

i pun tak berapa nak lawa... tapi ada la jugak senyum2 campur budi bahasa sket. terus jadik lawa macam pakai susuk. bole???? hehehehhehe

ijatnuar87 said...

wah..pedih tu,hehehe..tapi btol la...bak kater orang ganu,senyum sokmo,hehehe

♔ alice charlotte ♔ said...

btul3.. harus ada budi bahasa..
cntik pn x guna klu x bbudi bhasa..
bek buang kt longkang..

Kaseh said...

saya sokongggg 150%!

Solihin Zubir said...

hehehhe.. marah benor nmpk.. sabo eh..
err.. sy berbudi bahasa ? heheh....

So Shy Lady said...

salam siti...
dtg mjenguk awak ni...heheh ok tak, budi bahasa akak?

Siti Hajar Masri said...

kancilbiru:
garang sikitlah..

Siti Hajar Masri said...

seliparburuk:
tau x pe..sbb tu dia jeles ngan kita..kita ni cantik..haha~

Siti Hajar Masri said...

relevan:
betul tu..

Siti Hajar Masri said...

inaz:
bukan pakai susuk je..mcm pakai botox..haha~

Siti Hajar Masri said...

ijatnuar87:
senyum sokmo..:)

Siti Hajar Masri said...

alice charlotte:
longkang pun x nk terima..haha~

Siti Hajar Masri said...

kaseh:
sy sokong 200%..hehe~

Siti Hajar Masri said...

solihin:
ko terlebih berbudi bahasa..haha~

aku dah puas bodek kau bila nak belanja aku..

Solihin Zubir said...

mai la kedah kalau nk suh lanja.. haha..

Siti Hajar Masri said...

nanti aku mai kedah aku cari hang..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...