Friday, January 28, 2011

Perhatian!!!..Sila Sebarkan..

PERHATIAN: Sila sebarkan sekiranya ternmpk MYVi PUtih No. Plat: WUS948 yang dipercayai dipandu oleh seorang lelaki berambut pjg atau wanita bertudung sila hubungi En. Rashid 0196267828. Suspek telah melarikan seorang bayi berusia setahun yg ade didalam kereta ketika pemilik kereta menghantar ank ke nursery baru sebentar tadi diarea Puchong..keprihatinan anda amat dihargai ni berita benar..sila sebarkan..

Hajar: Aku ambil dari blog Mat Gebu..Puchong area aku..Mana tahu aku ternampakkan..Minta jasa baik semua yang baca blog aku sila sebarkan..

10 comments:

relevan said...

Orait !

Siti Hajar Masri said...

relevan:
tq..

ijatnuar87 said...

uiks...giler punya worang...

Siti Hajar Masri said...

ijatnuar87:
tau x pe..

toyolkiut said...

perompak kereta ke penculik ni??
bahaya ni..

+akufobia+ said...

tolongg.

princess laila said...

aish..takotnyer! seram!

Cempakamelati said...

Astagfirullah hal azim..ok saya ambik dan letak kat blog saya tau!!

Solihin Zubir said...

nie sebenarnya berita palsu maaa...

tengok sini..

http://cekrasala.blogspot.com/2011/01/myvi-putih-yang-hantu.html

Zura said...

insyaallah..mcm manalah situasi baby tue..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...