Tuesday, January 25, 2011

Personal Blog Tak Boleh Naik Ke?

Aku baca di blog redmummy pasal isu ni..Tak habis-habis lagi pasal isu ni ye..Sejak-sejak terpapar kat surat khabar hari tulah..Bagi aku personal blog boleh naik je..Dah terbuktikan redmummy boleh buat..Tengoklah income dia..Dia berjaya dengan blog dia tau..Bukan setakat berjaya tapi popular juga..

Bukan sebab aku personal blog juga aku nak pertahankan ye..Blog aku belum berjaya lagi dan mungkin akan berjaya..Orang yang asyik bercakap pasal tu sudah-sudahlah ye..Korang tak dapat apa pun bercakap dan dengki pasal orang lain berjaya..Tak fahamlah kenapa ada je orang yang ada phd ni?Korang bercakap atau dengki dengan redmummy dia makin kaya juga..Betul tak?

Renung-renungkan dan selamat beramal..Lagi satu korang kena ingat itu dah memang rezeki dia..Kita tak ada hak nak mempertikaikannya..

10 comments:

nora said...

klau ko dah popular....

ko jgn lupa kan aku tau

penaberkala said...

norma kehidupan
org lain yg tak senang dgn kesenangan org lain
tak paham betul dgn segelintir org, tapi tu lah hakikat kan?

apapun, buat apa pun, siapa pun kita, kalau dh usaha dan sungguh pasti akan berjaya

Siti Hajar Masri said...

nora:
InsyaAllah tak..ko pun kena ingat aku ye..hehe~

Siti Hajar Masri said...

penaberkala:
hakikat yang asyik menyakitkan hati org jekan..betul tu..kalo kita usaha insyaAllah kita akan berjaya..

Affuan said...

RedMommy takes action, orang lain tak. Itu je bezanya. ;p

Siti Hajar Masri said...

affuan:
redmummy harus takes action supaya org x pijak kepala dia..hehe~

Solihin Zubir said...

kdg2 pelik gak..
cmna dia bley jana income juta2 eh..
hebat tol..

Siti Hajar Masri said...

solihin:
hebatkan dia..sbb dia dah terkenal..

relevan said...

Aku popular dalam Kompaktor jer..Haha!

Anonymous said...

nanti dah fofular
jangan lupakan ai tau :)


Redmummy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...