Wednesday, January 19, 2011

Pesta Kutip Duit Syiling RM75,000 kat Rembau

Gambar diambil dari Utusan Online..

Siapa tak nak duitkan..Aku pun nak tapi aku tak delah sampai nak turun dari kereta kutip duit macam yang diorang buat semalam kat Susur Keluar Pedas Linggi..Malulah..Jatuh saham aku..Lagi satu pun dah terang-terang tahu duit tu bukan hak kita..

Korang tengok mana ada orang perempuan kutipkan..Rakyat Malaysia ni prihatin sungguh ye..Ada kemalangan sibuk nak slow kereta nak tengok..Ada kemalangan melibatkan barang semua sibuk nak kutip ye..Macam-macamlah..Bukan prihatin nak tolong orang kemalangan ye..

Anyway, kemalangan ni melibatkan kereta pacuan empat roda dengan kereta BMW. Katanya kereta BMW tu yang rempuh kereta pacuan empat roda..

Korang rasa ada lagi tak yang kutip duit syiling tu sekarang?

16 comments:

zubect said...

duit syiling!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaseh said...

mana datang duit syiling 75k tu eik? bmw tu bawak ke 4 wheel tu yg bawak.. ater sapa yg bijak sgt simpan duit syilling byk cenggitu eh.. pastu yg tukang kutip tu masuk kocek sendiri ke dia pulangkan balik .. haishh..

DiaUmaiNiNaz said...

jom la..ptg ni nk lalu jalan tu...mungkin sekupang dua masih ada lg kot !...

nora said...

sib baik aku perempuan, perempuan kan tau malu, klau tak aku pun nk p join kutip gak ngehngehngeh ;p

Siti Hajar Masri said...

zubect:
ye..duit syiling..kan best kalo duit kertas RM50..

Kaseh:
mengikut dlm utusan hari ni..bmw tu yg langgar pacuan empat roda..pacuan empat roda tu yg bawak duit tu utk diagihkan kpd pasaraya..

DiaUmaiNiNaz:
g lah..mesti ada lg..sbb duit syilingkan..

nora:
tau x pe..

Cempakamelati said...

Tak patut betul diorang ni kutip sebab bukan duit diorang pun. bayangkan duit kita terjatuh kat lantai masa jalan-jalan, pass tu orang lain trus ambik..apa perasaan kita.

ijatnuar87 said...

huhuhu...memang teruk la..kalu kutip pastu pulangkan takper la gak...kalu wat makan,memang tumbuh daging haram la...

relevan said...

Kalu lori ikan yang terbalik maka semua tu akan mengutip ikan lah..

Muhammad Burn said...

haha. kelako2.

Solihin Zubir said...

diorg tolong kutip untuk pulangkan balik kot.. hehe..

Hajar said...

cempakamelati:
betul tu..hak orang bukan hak kita jugakkan..

ijatnuar87:
lg2 kalo amik bg ank bini mkn..

relevan:
tau x pe..tong gas pun akn amik jugak..

muhammad burn:
memg kelakar..

solihin:
yelah tu..fikir positif..haha~

Natural Self said...

barang siapa yg mengambil hak org lain,tanpa pengetahun tuan yg empunya..maka berdosalah.pulangkan,pulangkan..

orang islam jika ambil duit tu bg anak bini makan,habislah...ko tanggung sendiri.

mimie said...

btl.setuju dgn natural self. sama mcm amek hak org gak la kan. dwet syiling tu katenye nak agih kat pasaraya2 kat negeri2 tertentu.org meniaga kan kne ade dwet tkr ^___^

Marketing said...

Hari tu lori tembiaki tebalik ahaakkk menu buah tembikai je 2 hari.

balqis anum said...

Emmm

balqis anum said...

saya lah yg kemalagan tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...