Wednesday, January 5, 2011

Rahsia Wangi Tanpa Perfume

Tadi ada orang tegur aku..

Orang : Wangilah Hajar..Pakai perfume apa?

Hajar : Saya tak pakai perfume pun..

Orang : Habis tu wangi..Tak kan tak pakai apa2..

Hajar : Rahsia..(Sambil senyum2)

Rahsia aku senang je..Basuhlah baju dengan downy passion..Gerenti wangi..Aku dah banyak cuba pelembut-pelembut yang lain tapi wangi bila nak jemur je..Tapi......bila aku guna downy passion memang aku terus jatuh cinta..Aku memang nak cari sabun atau pelembut yang wangi sebab aku tak suka pakai minyak wangi..Aku lagi tak suka bila aku nak lipat baju..Baju tu busuk..Aku akan basuh balik..

Aku selalu beli yang merah tu..Gambar credit to Pakcik Google..

Aku tidak dibayar untuk memuji produk downy ni ye..Ikhlas dari hati seorang pengguna yang berpuas hati dengan produk Downy Passion..Ayat tak mahu kalah..Kalau korang tak percaya trylah..Aku jamin mesti korang suka..

15 comments:

iwan_dextrous said...

wah..dh jdi duta ke..hihi


Dextrous cyber life

cik dah ganu kiter said...

wangi erk..ok jgk kan..jimat myk wangi..
kena cuba tu..dynamo skg pun dah start wangi tp masa basuh jela..bila kering tak bau mana pun

Siti Hajar Masri said...

iwan_dextrous:
idokler..berkongsi pengalaman menggunakan downy je..hehe~

cik dah ganu kiter:
wangi memg jimatlah minyak wangi..mcm dlm iklan tu..

Wahida Nasution Thakhrim said...

serius wangi.. saya suka.. saya pakai 'passion'..

Ila said...

ila pernah guna downy sebelum ni tp bukan downy passion..but bau dier kuat sgt...hubby ckp busuk...tp tak per,try downy passsion plak

fiq said...

nk try la nnt!! =D

mzhany said...

mcm iklan plak...ehheeh betol eh wanginya smpai mcm tu skali, mcm teringin gak nak try

Siti Hajar Masri said...

Wahida nasution thakrim:
wangikan..saya pun guna passion..

Ila:
kalo yg downy tu saya tak suka sgt..yg ni ok..wangi sgt..

Siti Hajar Masri said...

fiq:
harus try..hehe~

mzhany:
iklanlah ni..haha~try tau jangan x try..

_s1t1 n0rb@1t1_ said...

best ea yg merah tu? nanti nak try jgk lah,,harga xnyatakan ke?
hehe

DEE_DEE said...

ala....dD pki dynamo...hehe...
nk try jgakla..:)

ijatnuar87 said...

hehehe...cam duta downy dah.hehehe..boleh dicuba inih,hehehe

Siti Hajar Masri said...

siti norbaiti:
try tau..harga tak tahu sbb kalo shopping husband yg bayar..hehe~

DEE_DEE:
wajib try..hehe~

ijatnuar87:
kalaulah downy sudi nak jadikan sy duta..alangkah bestnya..haha~
cuba jgn tak cuba..

MamaAiman said...

salam
kreatif la idea ni, saya suke!
saye blm try lagi nak jugakla try passion :D

1tradezone.my said...

Kami ingin memperkenalkan satu lagi platform pengiklanan secara percuma dalam talian yang membolehkan peniaga dan individu untuk menjual atau mempromosi barangan/perkhidmatan mereka melalui internet. Ianya satu peluang yang baik untuk mereka yang menjalankan perniagaan secara online.

Kenapa Memilih www.1tradezone.my?

* 100% percuma.
* Anda boleh mengiklankan produk/perkhidmatan sehingga 100 iklan.
* Tempoh pengiklanan selama 200 hari.
* Anda boleh mengemaskini iklan tanpa sebarang halangan.


Maklumat lanjut, sila layari www.1tradezone.my

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...