Monday, January 3, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Tak terlambatkan nak ucap selamat tahun baru pada semua pembaca di hajarpunyablog..Terima kasih atas sokongan anda..Macam ramai je pembaca aku..Aku tak update dan tak blogwalking ada je pembaca..Aku tahu ramai silent reader aku..Kawan2 akulah tu..Terima kasih korang..Love u ols..

Malam tahun baru aku sambut kat depan Sunway Pyramid tengok bunga api..Kami sampai depan Sunway dalam pukul 11.00pm..Sementara nak tunggu macam biasalah aku tidur dulu..Al-maklumlah sleeping beauty version moden memang macam ni..Bila bangun je ramai dah kerumun keliling kereta aku sebab lagi 5 minit bunga api akan meletup..Kemaluanlah sekejap..Memang bestlah bunga api diorang..Cantik sangat..

Azam baru aku nak kurus je..Nak kuruskan perut dan peha je..Ada tips tak?Siapa-siapa ada tips sharelah ngan aku ye..

9 comments:

CGG said...

SELAMAT TAHUN BARU HAJAR:)

Siti Hajar Masri said...

CGG:
tq awak..selamat tahun baru pada awak juga..

Fariz Finie Family™ said...

Salam kenal... Selamat tahun baru..:)

Siti Hajar Masri said...

Fariz Finie Family:
salam kenal juga dan selamat tahun baru juga..

Miziey said...

HePpieY Nu YeaR 2011!!
:D

Aku Ibu Muda said...

kami tgok bunga api dlm mimpi je..hihi...

Terkini: Boleh ke Solat macam ni? Mazhab mana ye?

Nurul Asyikin Mustafa said...

selamat thn baru 2011...best laa dpt gak tgk bunga api kat tempat menarik...sy tgk bunga api dr tingkap umah jer.kat mana bunga api tu di pancarkan sy pun xth....

Siti Hajar Masri said...

Miziey:
heppy new year to u too..hehe~

Aku ibu Muda:
jadilah..dalam mimpi pun janji dpt tgk..hehe~

Nurul Asyikin Mustafa:
ikutkan saya yang terlebih rajin ni memang xnk tgk pun tapi suami ngan anak2 nk tgk..

YaNNie said...

happy new year!

best la dapat keluar tgk bunga api. saya tgk bunga api kat rumah je. huhhuhuhu

kalau nk kempiskan perut kan, saya buat klu lepas mkn tak minum air, tunggu dalam 5 minit baru minum melain kan tercekik, harus la minum air ye. kihkihkihkih!

nk kecik kan peha saya skipping hari2. tak yah skippking kat luar. saya skipping dlam umah je! hehehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...