Monday, January 24, 2011

Sinetron Bukan Diriku - Last Episode Hari Ini

Tak sabar nak tunggu pukul 6.30 hari ni..Cerita Bukan Diriku last hari ni..Nak tahu sangat ending cerita ni..Cerita ni best sangat..Kisah cinta yang penuh dengan cabaran dan halangan..Bila aku tengok cerita ni memang aku membayangkan diri aku sebagai Ayla..Penuh perasaan tau..Aku suka babak Loki nak pujuk Ayla..Best sangat..Sedih pun ye..Kalau anak dara 2 orang tu tak ada mesti aku dah nangis dah..Control2..Kalau aku tak cover mahu anak dara tu banyak tanya..


Sinetron ni kali kedua aku suka selepas cerita Benci Bilang Cinta..Tapi cerita ni paling best aku rasa..Siapa yang tengok cerita ni tahulah macam mana aku rasa..Sekarang ni Baim Wong top ye..Lepas ni ganti cerita ni pun dia juga yang berlakon..Tapi dia berlakon memang best..Nampak real je..

Apa2pun tak sabar nak tunggu petang ni..hehe~

11 comments:

abadi.romeo said...

macam berjanji lak..aku pun minat gak..

Siti Hajar Masri said...

abadi.romeo:
ye ke?bestkan cerita ni..

Solihin Zubir said...

aku enggak gemar sama sinetron deyh...
aku cuma gemar lihat ceweknya.. ;-p

Siti Hajar Masri said...

solihin:
aku juga enggak gemar nengok sinetron tapi cowoknya aku suka..hehe~Baim Wong..

tp cerita ni bestlah..

Cempakamelati said...

Tak pernah tengok cerita ni..selalu tengok TV3 jer..ni mesti TV lain.

zubect said...

wah!!!!i like baim wong...tapi x larat nk tgk cter indon...pnjg sgt

noraim said...

akak peminat cerita indon eh? sy tak layan indon. hehe.

ijatnuar87 said...

hahaha..ni peminat tegar la ek...citer ni ker yg main dlm astro prima tu?hehehe
atau citer lain ek....xtau la plak,byk sgt dekpom

Siti Hajar Masri said...

cempakamelati:
aah..channel 104..astro ria ke astro prima..

zubect:
akak tgk dah nak last2..hehe~

noraim:
cite ni je akak minat sbb lain dari lain citenya..

ijatnuar87:
peminat tegar cite ni je..cite lain x denya..aah..astro prima ke astro ria tah..antara tulah..

ijatnuar87 said...

aik,ckp peminat tegar,astro prima @ astro ria pom xtau,hehehe

fiza said...

eh teke last? lama dah ta tgok. sala, jrg dah tgok :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...