Wednesday, January 26, 2011

Tikam Bayi Sendiri Bertubi-tubi - Kejam Betul..

Malam tadi macam biasa tengok berita utama TV3..Terkejut aku bila berita pasal baby kena tikam bertubi-tubi oleh maknya sendiri..Mak dia ni manusia ke haiwan?

Kalau tak nak baby tu pun janganlah tikam sampai bertubi-tubi..Apalah salah baby tu?Nasib baik bukan orang Malaysia..Orang Myanmar punya angkara..Dalam surat khabar Utusan hari ni beritahu yang dia melakukan pelbagai kerja termasuklah melacur untuk menyara hidup..Mungkin baby ni lahir dari salah satu customer dia..Tu yang dia sanggup bunuh baby ni..

Minta maaflah ye kalau pasal dera budak2 dengan pasal baby ni aku emosi sikit..Mesti jadi isu dalam blog aku ni..Orang lain nak anak tak dapat2..Aku ada kawan yang dah tunggu hampir 9 tahun tak dapat anak lagi..Orang lain yang senang dapat anak dibunuh2 pula..

11 comments:

relevan said...

Tiadalangsung peri kemanusiaan..

Hajar said...

relevan:
tau x pe..

nora said...

zalim gila (semua ar dia amik)


Cinta kat Salah Orang??

Siti Hajar Masri said...

nora:
kejamkan..haiwan pun sayang anaknya..

Cempakamelati said...

Memang kejam orang tu..tak tau nak cakap apa..memang marah pada orang yang suka seksa bayi dan bunuh anak ni.

noraim said...

dah baca dah semlm. kejam lah mak bayi tuh.

Solihin Zubir said...

hish! kejam btoi myanmar eh!
siti hajar! aku harap ko tak mcm tu ok! :D

+akufobia+ said...

DIA nak tunjuk yang kalah benda salah tu tak senang untuk disembunyi.

tigrismalaya said...

keji n hine betul pompuan tu!!sedih...

Siti Hajar Masri said...

cempakamelati:
smlah kita..marah sgt pd org macam ni..

noraim:
memg kejam..x patut hiduplah..

solihin:
aku baiklah..

akufobia:
tau x pe..bnda salah mana boleh nak sembunyi..

tigrismalaya:
sedih juga..

Encik Blogger said...

try die tikam perut die laju2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...