Tuesday, February 8, 2011

Bos Hensem

Korang tak pelik ke?Dalam Malaysia ni ada tak bos yang hensem..Aku rasa tak ada kot..Aku teringin gak nak ada bos yang hensem..Boleh cuci mata beb..Persoalan yang selalu terngiang2 dalam kepala hotak aku ni "adakah orang yang hensem ni tak layak jadi bos"..Aku ada jawapannya..Sebabnya orang hensem ni baik hati so diorang tak boleh jadi bos sebab bos selalunya busuk hati..haha~(Gelak jahat)

Choi Si Won, idaman kalbu setiap wanita..

Kalau dapat bos macam kat atas nikan best..Hari2 aku cuci mata..Bersemangat aku nak datang ofis..Lepas tu ada kawan2 aku yang dengki.."Hajar, ko tu dah kahwin..Jangan nak menggatal.."Ahh..Aku cuci mata je bukannya aku nak orang tu pun..Didalam hati aku yang tulus suci ni Zamri je ada..

Tom Cruise yang membuatkan hati wanita diserata dunia cair termasuklah aku..

Kalau aku dapat bos macam Tom Cruise lagi aku cair..Hari2 aku tenung dia..Tenung2 juga tapi kerja jalan ye..Aku tengok Tom Cruise berlakon pun aku dah cair apatah lagi dapat bos macam dia..Hari2 ofismate aku kena keraskan aku..haha~

Kat tempat korang ada tak bos-bos yang hensem?Kalau ada beritahulah aku..Nak hantar resume..kihkihkih..

21 comments:

Kancilbiru said...

hahaha ada hati tu...pastu kang bos hensem tu kahwin, semua frust terus tak dtg keja...hihihi

aisyahalya said...

Alex Ma kan hensome.... wakakakaka.. x nak cuba

AziE said...

Selalu yang hensem dok kat atas pentas bukan kat opis

relevan said...

Bos kome tak hensem langsung..haha!

relevan said...

Bos kome tak hensem langsung..haha!

relevan said...

Bos kome tak hensem langsung..haha!

nur aisya humaira said...

haha...nakal gak akak ye...keke
sye pn teringin gak kak, mne laa thu kot2 blh buat usband nanti...hak2..:)

analia buyani said...

haha..x pernah jmpe pun bos hensem..

Solihin Zubir said...

errr.. aku bakal bos.. nnt kalau dh naik pangkt jd bos, mesti aku dh tak ensem cam skang ni kan.. ahahahahha.. ;-p

Ila said...

hahaha....bos selalunya dah tua,sebab tu tak ensem...hehehe

Siti Hajar Masri said...

kancilbiru:
tau x pe..nk bos hensem je ye..

Siti Hajar Masri said...

aisyahalya:
mati hidup semula pun x nk..

Siti Hajar Masri said...

azie:
sebab x nk kena ngorat cm Hajar yg gatal ni..haha~

Siti Hajar Masri said...

relevan:
tau x pe..kat sini mana ada yg hensem..yg hensem suma lari..haha~

Siti Hajar Masri said...

nur aisya humaira:
x pernah jumpakan..

Siti Hajar Masri said...

solihin:
ko jangan nk perasan plak..belum jd bos pun ko x hensem..larikkks..

Siti Hajar Masri said...

Ila:
Betul tu..bilalah nak dpt bos ensem..:)

nur aisya humaira said...

aah,byk jumpa dalam novel je kak...:)

Kaseh said...

saya nak bos macam fahrin ahmad.. sumpah saya takan buat kerja...lalala

Nuraini S said...

siwon I ;D

Kang semua bos hensem , tak buat kerja staff semua :)

Anonymous said...

Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah, yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...