Wednesday, February 9, 2011

Duta Village Beach Resort, Kuantan - Tunggu Aku..

Tak sabar nak tunggu this weekend ni..Aku akan ke Kuantan, Pahang..So, orang Pahang tunggu kedatangan aku..Ko ingat ko diva sampai orang nak tunggu ko..Lupa plak..hehe~

Sekarang mood aku mood berfoya-foya kat sanalah..Tiada mood blogging lorr..Minggu ni kurang entrylah sikit..Lepas tu assignment ada yang nak kena hantar minggu ni..Memang merosakkan mood akulah..Banyak plak tu..Siapa polunteer nak tolong aku..Pleaselah..

Sempena aku nak pergi kesana kami akan bermalam di Duta Village Beach Resort, Kuantan..Tempat dia macam menarik je..Dan part yang paling best sebab aku pergi single..No Zamri & no anak dara follow me..Single buat not available..haha~

Menarikkan tempat dia..Nanti akan kuambil gambar menggunakan kamera aku plak..Mesti lagi cantik..

Ko tunggu kami akan terjun dalam ni..Siaplah ko..

Pantai ni pun akan ku jelajah..Tunggu je..Nak bersantai sambil pakai bikini..Teeetttt..

Bilik ni kot kami akan duduk..Sebabnya satu bilik 4 orang..Best2..

Cantikkan..

Macam rumah kampungkan..

Lawanya..Tak sabar nak pergi..

Sebenarnya aku pergi sana sebab ada tournament bowling..Korang rasa aku boleh menang ke?Juara longkang kot..haha~

23 comments:

Solihin Zubir said...

uiii.. tempat camtu x seswai pi sorang2.. rugi!
pi honeymoon besh gak tu.. heheh..

Mohamadazhan hjDesa said...

cantiknya tempat tu :) mmg dah kahwin untung la kan.hee

REMEDY said...

cantiknya view...jatuh hati plak aku tgk view2 menarik mcm ni....confirm ke sana utk next vacation ni

zubect said...

waa.......cantiknya view...ni yg jeles nie....harap akak menang men bowling tuu

Siti Hajar Masri said...

solihin:
pergi ngan kekawan lg best..ko ni..bukan selalu aku nk berfoya2..

Siti Hajar Masri said...

Mohamadazhan hJ Desa:
x kahwin pun untung juga..hehe~

Siti Hajar Masri said...

Remedy:
cantikkan..harus pergi sn..nnti sy dh pergi..sy update lg..:)

Siti Hajar Masri said...

zubect,
tq lalink..cantikkan tmpat dia..

relevan said...

Tengok kome main Futsal nanti yer..haha!

nur aisya humaira said...

kne tempah ke kak???teringin gak nk g holyday ni, tpi tk de duit...hehe

Siti Hajar Masri said...

relevan:
boleh aje kalo bowling dh abis..hehe~

Siti Hajar Masri said...

nur aisya humaira:
akak kelab sukan company yg taja..hehe~itu yg best semacam..
x pe..kalo awak nk holiday share je reramai..lg jimat..

ahsfantasy24 said...

t8 care bile kt sne k..!
hehe kite kt Lipis nei xtw nk jnjalan ktne,
huhuhu..

Terjah anak mata:
Amaran, untuk wanita sahaja!
Holiday: Kau suka naik basikal?

Ila said...

wah,bestnyer nak gi jejalan...

Ila said...

wah,bestnyer nak gi jejalan...

Ila said...

wah,bestnyer nak gi jejalan...

Kaseh said...

nak ikutttt....

shelliey said...

hajar nk g kuantan ker?bile lwn bowling..akak pon isylh blik kuantan mlm ahad ni..isnin nk cbut braces..oh braces ku saygg..slmat tinggal..

Siti Hajar Masri said...

ahsfantasy24:
jalan je depan halaman rumah..:)

Siti Hajar Masri said...

Ila:
memg best..:)

Siti Hajar Masri said...

kaseh:
jommmm..:)

Siti Hajar Masri said...

k.sally:
kita main hr ahad..dtglah..lps ni gigi mesti lawa..

CikNur said...

tggu la kemunculan aku jugak!!!
xsabar nk tjun pntai...

hahaha....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...