Tuesday, February 1, 2011

Jom Ramai-ramai Join Churp Churp

Assalamualaikum semua..

Abaikan entry yang marah-marah semalam..Actually entry tu onbehalf adik tiri aku..Tak tahu kenapa ada je yang dengki dengan dia..Ok..tutup cerita pasal semalam..hehe~Hari ni nak cerita pasal churp churp pula..Aku memang tak pernah cerita pasal ni..Masuk bulan ni dah 3 bulan aku join churp churp..Senang sangat tau join churp churp ni..Just share link dia bagi kau akan dapat duit..Pulak tu sign up free tau..No modal2..

Nak join senang je..Klik je kat sini..

Aku punya tak banyak lagi..Tapi satu je aku fikir sikit-sikit lama-lama jadi bukitkan..Lagipun siapa nak bagikan..

Siapa-siapa nak tanya pasal churp churp ni anytime je boleh tanya..Email pun boleh je..Mula-mula memang susah sikit tapi lama-lama bolehlah..Explore je..Rezeki kita kongsi sama-sama..Kalau dapat banyak nanti belanjalah aku..hehe~

16 comments:

AIMAN said...

churp2 saya baru 20 sen. haha

Cempakamelati said...

Join chrup-churp bulan 12 hari tu..dah ada RM20.00. Alhamdulillah.

Solihin Zubir said...

aku ni nuffnang pon terkapai2 lagi... haha..

relevan said...

Oh..sudah dapat sebanyak itu yer..tak per sdikit2 lama lama jadi bukit..

selipar buruk said...

sape adik tiri cik hajar? oppsss, puan =p

nur_hai said...

cam mne nak joint..nak nak..hihi

ijatnuar87 said...

dier ni sedara jek dgn nuffnang kan..tapi kaedah sama ker?

Siti Hajar Masri said...

aiman:
x pe..mula2 sikit..lama2 byklah tu..janji rajin ye..

Siti Hajar Masri said...

cempakamelati:
alhamdulillah..byk tu..

Siti Hajar Masri said...

solihin:
joinlah..nak duit byk x?

Siti Hajar Masri said...

relevan:
byk tu je sy mampu..hehe~

Siti Hajar Masri said...

selipar buruk:
ntah..pn hajar ni pun x tahu yg mana satu..haha~yg sengal tulah adik tirinya..

Siti Hajar Masri said...

nur_hai:
sign up dulu..nnti baru tahu..

Siti Hajar Masri said...

ijatnuar87:
aah..bwh nuffnang juga..joinlah..

Encik Blogger said...

hehehe.. nk jgk lah..

Siti Hajar Masri said...

encik blogger:
buat jgn x buat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...