Friday, February 18, 2011

Tol PJS 2 di NPE dikurangkan kepada RM1

Seronoklah siapa yang lalu kat NPE ye..Akulah yang tak seronoknya..Yelah aku tak lalu NPE..Hari-hari aku lalu LDP..Agak-agak bila tol LDP nak dikurangkan?Kalau kurangkan kepada RM1 aku dah jimat banyak..Dah boleh beli Honda Civic sebiji..:)

Kalau korang nak baca berita penuh lagi sensasi bolehlah kesini ye..

Apapun terima kasih pada PM kita, Datuk Seri Najib Tun Razak yang prihatin mengurangkan kadar tol..Mungkin lepas ni aku ada lalu NPE plak..Ye dok..Tapi kalau boleh kurangkan tol LDP lagi mak suka..haha~

6 comments:

GreenAppleKu.com said...

Memang kita sebagai orang awam, kalau bab dapat berjimat..rasa sgt happy. Erk..tq for komen di blog saya yer..keep in touch.

Siti Hajar Masri said...

greenappleku.com:
tau x pe..sm2..nnti dtglah lg kesini ye..

relevan said...

Bagus..kalau boleh semua tol minta dikurangkan..

pertanda pilihanraya 13 semakin hampir..

mzhany said...

umm kalau semua tol dikurangkan lagik bagus...sbb minyak naik, semua naek laa ;)

perondajaketbiru74 said...

mmg ptt pun dikurangkan sebab kos living dah mencanak-canak ni...niler masa kena berjimat...rakyat didulukan...

manja choc said...

i lalu kdg2 je..huhuhu.. (dik bila nak ajo akk berblog ni..dok tunggu ko..call akk)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...