Tuesday, February 22, 2011

Upah Bersenam..:)

Setelah aku penat bersenam..Malam tu Zamri belikan durian untuk aku..Sayanglah awak..Memang aku teringin sangat nak makan durian ni..Diet aku tak menjadilah ye..Dah makan durian ni..Sekarang tengah musimkan..Merata tempat orang jual..Aku makan tak ingat dunia..Malam tu ambil kau kepanasan..

Durian ni sangat sedap..Cukup rasa..Abaikan nampak kaki segala..Nak cepat amik gambar sebelum dingap..

Ini orang hantu durian juga..Kakak sangat suka durian..Makan mengalahkan orang tua..

Adik plak tak gemar sangat..Kita makan berulas2 dia tak abis pun seulas..

Selain durian, Zamri juga belikan jeli kelapa..Sangat sedap..Favourite aku..

Misi nak kurus tak menjadi sangat sebabnya makan tak ingat dunia..Asyik nak menternak lemak je..Zamri pulak macam sengaja je belikan aku macam2..Actually dia tak nak aku kurus..Dia kata bila aku kurus tak cantik..So, macam mana?

15 comments:

nur aisya humaira said...

waa,bestnye durian???musim durian ke kak???kt ganu tk de bau pun...huhu..
nak badan berisi gak/...huhu..:)

selipar buruk said...

sejak bila jelly kelapa jadi feberet awk..? =p

Kaseh said...

besh tu dah partner tak kasi kurus..hehe takyah nak penin2 pala kuruskan badan..apa2pun duliyan mmg sedappp...

Miziey said...

ouh! skang dh musim durian eyh.. btw, singgah cni jap drop some komen.. hehe..
:)

relevan said...

Jangan kurus..nanti Zamri lari..haha!

Ila said...

ha,suami dah kasi permission..tak yahlah kurus..hehehe

Solihin Zubir said...

tembam sedap pelok kot.. kata zamri.. heheh..

Siti Hajar Masri said...

nur aisya humaira:
tempat akak ramai org jual dik..kat sn belum lg kot..

nak badan berisi senang je..melantak x ingat dunia..:)

Siti Hajar Masri said...

selipar buruk:
dh lm ye..sejak2 mkn en.eady punya jeli kelapa..:)

Siti Hajar Masri said...

kaseh:
x mahulah..dia x kisah tp sy kisah..hehe~sbb byk bj dah x muat..

Siti Hajar Masri said...

miziey:
kat sini musimlah..tq komen kat sini..

Siti Hajar Masri said...

relevan:
gemuklah dia lari..:)

Siti Hajar Masri said...

Ila:
x mahulah..nak kuruskn peha dan perut je..

Siti Hajar Masri said...

solihin:
byklah ko..mcm teddy bearlah ye..

ayza alyas said...

nyam..nyam.sedapnya mkn durian, kalau buat buat cukur, dan bubur durian lg sodap..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...