Tuesday, March 15, 2011

Aku Kagum Dengan Dia Yang Bernama Ana

Assalamualaikum semua..

Aku diperkenalkan oleh kak azie seorang blogger ni..Mungkin ada yang kenal juga..Nama blogger tu Ana..Aku kagum dengan dia sebabnya rumah dia tersangatlah cantik..Rumah dia pernah masuk dalam Anjung seri, Impiana Dapur & Impiana Laman..


Selain rumah dia cantik aku rasa dia mempunyai kehidupan yang sangat sempurna..Dia tak perlu bekerja pun suami dia mampu bagi apa sahaja pada dia..Baru2 ni dia bercuti di Paris..Korang jangan jeles sebab dia booking business class punya untuk 1 family dia..Aku sungguh jeles ok..

Dia suka makan juga macam aku..So, banyak entry dia pasal makan..Tempat yang dia pergi aku rasa tak semua orang mampu pergi..Aku jeles lagi..Bila aku baca blog dia aku terus melekat..

Korang tunggu apa lagi jom terjah blog dia..Aku rasa korang pun akan kagum macam aku gak..;p

14 comments:

KAMIHIDUP said...

akak suh org jgn jeles, tp hujung ayatnya akak yg jeles, heee. :)

AmyZana said...

haha
ape laa akak nih

noraim said...

dah tgk blog akak ana tuh. best gila kot. huhu. sy pon turut jeles kak.

Mommy Fara said...

wow! mewah!

Solihin Zubir said...

mmg cantik!
nak jugak umah mcm tu.. T_T

Arpiiz said...

bila akak jeles saya pon nak jeles gak lah..hehehe

AziE said...

Jeles sambil berangan

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
korang x boleh jeles..akak boleh..:)

Siti Hajar Masri said...

amyzana:
akak mcm nilah..

Siti Hajar Masri said...

noraim:
jeleskan..alangkah bestnya kalau hidup akak mcm tu..

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
memg mewah..

Siti Hajar Masri said...

solihin:
kau kena usaha lebih ckit nk umah mcm tu..:)

Siti Hajar Masri said...

arpiz:
ngada2 ko yek..akak je yg boleh jeles2 ni..:)

Siti Hajar Masri said...

k.azie:
berangan entah bila dpt umah mcm tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...