Monday, March 21, 2011

Animasi Kartun Boboiboy Yang Sangat Best..

Assalamualaikum semua..

Korang tengok tak cerita ni?Cerita ni best tau..Kartun ni sesuai untuk tontonan semua peringkat umur tau..Anak dara aku suka sangat..Bukan anak dara je tapi mak dara pun suka..Mak dara tu akulah..Aku tahu kartun ni dari Auntie Nani..Anak auntie Nani jadi suara latar dalam cerita ni..


Cerita ni setiap hari Ahad jam 7.00 malam di TV3..Cerita ni kalau tengok ala-ala macam cerita upin ipin..Pengarah yang sama rupanya..Barulah aku tahu..Kartun ni menarik sebabnya menggunakan animasi 3D tau..Sangat menarik..Jalan cerita dia pun best..

Dalam cerita kartun ni diorang satu geng yang mempunyai kuasa tanah, petir & angin..Selain Boboiboi, ada Yaya, Ying & Gopal..Aku suka Yaya sebab dia comel..Bila cerita ni keluar menunjukkan kita punya animasi pun setanding dengan animasi dari luar negara..Terbaik..;p

4 comments:

maza said...

oh ya ke,.. maza tak sempat lagi nak menjenggah animasi ciptaan tempatan yang ini... amkalumlah, cuti sekolah baru habis, mcm2 kendur dok ada.. heheheh

insyallah hujung minggu ni maza jengah2.. kasik naik rating gitew.. hehehe

relevan said...

Kecanggihan teknologi..

YUL said...

la.. pengarah sma rupenye, egtkan pesaing upin ipin, hahaha

Anonymous said...

Pengarah yang sama...tapi company yang lain...upinipin dari lescopaque dan boboiboy dari animonsta studios...pengarahnya dah buka company sendiri...kira pesaing upinipin la jugak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...