Friday, March 11, 2011

Bukti Aku Busy..

Assalamualaikum semua..

Korang tak percaya ye aku busy semalam..Aku busy wat assignment..Aci tak?Inikan company Abah aku punya..haha~

Kalaulah bos aku baca blog aku mati aku..Tak baca kot..Bos aku buta IT..Sedap je aku kutuk bos aku..:)




Actually gambar-gambar diatas ni diemel oleh satu makhluk Allah ni..Kira stalker jugaklah..Ambil gambar tanpa kebenaran aku..Yang last tu je aku benarkan..Gambar ni kira bukti aku busylahkan..Secara kebetulan je..

Pagi ni aku kena marah dengan salah satu reader aku yang setia sebab tak update blog..Sorrylah lalink..I busy lorr..Hari ni I update ye..Geli mak ber 'I' ni..

TQ sangat pada yang singgah sini dan aku akan balas kunjungan korang semua jap lagi..;p

15 comments:

Kancilbiru said...

Kerja saya bagi awak dah siap?

*ni bos datang...ekeeke

SoLy SoLicious said...

ha ha.. nanti leh report kat bos neh.. hihihi

Adzriel AB said...

he..he.. samalah dgn ex-boss akak.. nak kutuk gak tu.

relevan said...

ye aku percaya dengan kebizian tu..

KAMIHIDUP said...

ape email bos? nak link kan kat die suh die baca blog ni, haaaaa. :)

Siti Hajar Masri said...

kancilbiru:
bos,sy dah siapkanlah..bos yg x tgk..haha~

Siti Hajar Masri said...

soly solicious:
akak bos..apa nak takut..haha~

Siti Hajar Masri said...

adzriel:
rsnya suma org kutuk boskan..bila kita jd bos orang kutuk kita pula..:)

Siti Hajar Masri said...

relevan:
terima kasih kerana percaya..:)

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
akaklah bos..emel kat akak je..haha~

Mommy Fara said...

amboi....bz betul!

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
buat2 je..haha~

Solihin Zubir said...

takat buat2 gayut telepon, pastu amek gambar, aku pon boleh.. ehehehe.. ;-p

takpe2.. aku percaya.. :D

Ila said...

pink tu...aku suka...

Siti Hajar Masri said...

solihin:
aku tampaq hang..baru tahu..:)

Ila:
aku pun suka..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...