Wednesday, March 30, 2011

Cantik Sempurna Macam Fazura

Assalamualaikum semua..

Dah lama tak membebel kat sini..Ada yang rindu ke dengan penulisan aku..Perasan jap..Sekarang ni aku busy sikit..Hampir-hampir nak exam..Mungkin aku akan buat scheduled post untuk tatapan pembaca setia aku..Aku nak tumpu 100% pada exam aku..

Korang tengok tak iklan Lux?Aku terus terpikat nak beli barangan Lux ni sebab duta dia cantik..Fazuralah siapa lagi..Aku memang suka dengan dia sebab dia cantik sempurnalah bagi aku..Cukup packagelah..Walaupun ada yang cakap dia pakai silikon ke apa..Aku tak kisahlah sebab sebelum fitnah tu dia memang dah cantik..

Aku kalau ada orang nak jual barang mesti aku belilah apatah lagi kempen kau bagus..Lux ni tak payah kempen banyak-banyak sebab aku nak jadi cantik sempurna macam Fazura..haha~


Produk lux yang colour purple nilah aku beli..Fazura kata haruman dia boleh tahan sepanjang hari..Macam dia bagitahu aku je..;p



Cantikkan dia..Tak cantik pun cakap cantik..Kalau tak aku tak mahu kawan..Siapa nak jadi cantik sempurna macam Fazura silalah ke kedai berhampiran beli produk Lux..;p

11 comments:

SoLy SoLicious said...

akak ct pun cam dh jadi duta lux pulak..heee..
fazura mmg awesome

Mommy Fara said...

sy mmg adore kecantikan fazura...muka dia sgt melayu dan saya suka!

eqacashperlala said...

suka fazuraaa :)

intan abidin said...

sayapun suka tengok fazura memang cantik...:)

ctpayong said...

O.o....nampak gaya kita sehati sejiwa. kakct pun suka dia gila ehh..silap, suka gila kat dia.

cantik memang cantik.

azlin mrs'Hairil said...

alyn suka bibir fazura comel jer..n suka tgk lakonan dlm pisau cukur:)

noraim said...

fazura mmg lawa kak. sy yg perempuan kagum dgn kecantikan dea, laki apatah lg. hihi.

Solihin Zubir said...

dpt kawen ngan fazura syok ah! ;-p

Arpiiz said...

err, saya pun boleh jadi cantik juga ke..??hahaha

maza said...

maza memilih kecantikan bidarai dari syurga jer.. hehehehe

CheQ PP JoY said...

love fazura tu!!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...