Saturday, March 19, 2011

iPad2 Sebagai Upah

Assalamualaikum semua..

Zamri bagi tugasan kat aku. Tugasan tu  untuk projek dia..Dia kata kalau projek dia berjaya aku nak apa?Aku terus jawab aku nak iPad2 sebagai upah..Tak agak2kan aku mintak..Dia fikir aku akan minta barang kemas..

Halooo..Aku tak minat barang kemas ok..Confirm barang kemas tu hilang sebab aku tak minat nak pakai lepas tu aku letak merata-rata..Zamri cakap mahal tu iPad2..Tak kira aku nak juga..Dahlah tugasan tu susah..Nak kena aku buat research bagai..Assignment pun tengah berlambak..Quiz lagi..Kira berbaloilah permintaan akukan..;p


Korang nak tahu kenapa aku minat sangat dengan iPad2 ni..Sebabnya aku bolehlah berlagak sebab kat ofis aku tak ada siapa lagi yang pakai..haha~Bukan tu niat sebenar..Bengang je budak ofis aku baca..Sebab sebenarnya aku memang suka gadjet-gadjet ni..iPad2 ni lebih ringan dari i-phone 4 tau..Lepas tu dia ada kamera depan & belakang..Sangat suka..Yang penting dia lebih pantas dari iPad 1..

Tak sabar nak miliki iPad2..;p

11 comments:

mzhany said...

wow, seronok tu dpt ipad..huhu chaiyok2

Saffrina Ropiee said...

dah dapat iPad2 tu, boleh la nak tumpang main sekali :DD

Arpiiz said...

kalau dia nak bagi ipad2 tu, biar sayalah yang buatkan kerja tu..hehehe

zubect said...

kalo cmtu sy pun nak buat gak kje dye..he7

ijatnuar87 said...

wahwahwah...ipad2 tu...nak ugak,hahahaha...dah lma xsmpai sinih,rindu bangat,huhuhu

pena rozie said...

Bestnyer kalau dapat gak.hu...hu...hu....

fiqkbe said...

best nyer dpt upah ipad 2 =D

azzey said...

Nak juga 1...:)

maza said...

psst: dengar kata ada fungsi phone juga.. boleh ler melekatkan ipad tu ke telinga tontulah dapat dengar dengan jelas, kan?... hehehhe

(pst: maza tak tau fungsi2 dan tak berapa minat dgn ipad ni... rasanya lebih baik main jauh2 dari ipad, takut duit terlimpah ke sana lah fulaks.. sedangkan skrg sedang menabung mahu upgrade camera gitew...huhuhu.. )

aishahias said...

nak ipad2 jgk! :D

KAMIHIDUP said...

suka ipad2. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...