Sunday, March 6, 2011

Murtabak Singapore Memang Sedap..

Semalam aku menemankan Zamri jumpa kawan-kawan dia..Kawan-kawan dia bawa makan kat Murtabak Singapore, Bangi sebelah futsal padang UKM..Aku ni tak suka murtabak sangat..Tapi disebabkan lapar dan naluri ingin mencuba aku order je..Aku order 2 lapis..

Picture credit to google..Waktu makan tu aku tak ingat langsung nak ambil gambar..Lapo bebeno..:)

Korang jangan terkejut aku boleh habiskan setengah dari gambar kat atas..Setengah lebih kot sebab Zamri makan suku je..Dia bila jumpa kawan makan pun tak ingat..Aku makan banyak sebab sedap atau lapar sangat pun tak pasti..Kalau lapar semua benda boleh jadi sedap ye dok..

Sebenarnya memang sedap pun murtabak dia..Untuk anak dara aku orderkan roti telur..Roti telur dia pun sedap..Anak dara aku makan sampai habis..So, kalo nak try bolehlah pergi sana..Memang puas hati..Harga jangan tanya aku..Zamri yang bayar..Aku tak nak tanya banyak karang dia cakap banyak2 tanya ni nak bayar balik ke?Orang lelaki memang begitu..Malas nak layan..

Siapa nak pergi ajaklah aku sekali ye..Belanja sekali..;p

24 comments:

Princess Nur said...

rasa nak cuba..tapi kata mana nk dapat ek :)

Siti Hajar Masri said...

princess nur:
sy mkn kat murtabak singapore, bangi sebelah pusat futsal padang UKM..kedai dia hujung sekali..g lah try..memg sedap..:)

Kancilbiru said...

nampak isi dia macam tebal...

aRaN said...

nak p rasa gak la :)

relevan said...

Boleh habis sekeping seorang nih..

maza said...

dolu2.. murtabak sebesar kedabak.. hambik ko, beli satu boleh kenyangkan 3 orang.. hahha

tapi sekarang, dah macam lempeng, cuma agak tebal sikit.. heheheh


psst: perkkkhh.. kena murtabak kat gambar ni, mau maza melantun-lantun gitew.. hahaha

Siti Hajar Masri said...

kancilbiru:
x tebal sgt..:)

Siti Hajar Masri said...

aran:
rasa jangan tak rasa..:)

Siti Hajar Masri said...

relevan:
kalo tgh lapo betul bolehlah..:)

Siti Hajar Masri said...

maza:
dulu2 punya murtabak lain cikit..kalo dah melantun2 baik g makan sebenonya..:)

KAMIHIDUP said...

melaka punade satu, murtabak malim ikan bakar, mmg kelas! :)

SoLy SoLicious said...

murtabak sane baoe hinggit r?
macam sedap je~ :)

Adzriel AB said...

wah...akak kena cari ni. dah dekat tu..

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
kat mana tu..nnti balik melaka nk trylah..:)

Siti Hajar Masri said...

soly solicious:
x tahu brapa harganya..bukan sy yg bayar..memg sedap..:)

Siti Hajar Masri said...

adzriel AB:
wajib cari..:)

Mommy Fara said...

tgh pose nie...err, nmpk seme pun sdp!

JunAina said...

nanti bila2 nak pegi try jugaklah...kajang & bangi bukan jauh sangat pun, nampak macam best jerk...

salam ukhwah dan salam perkenalan...
http://juneaina.blogspot.com/

CIK TOM said...

murtabak tue nmpk pelik..tak pernah lg cik tom makan...rs teringin plk..belanje boleh...hehe ;p

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
kalo puasa biskut kering pun sodap..:)

Siti Hajar Masri said...

junaina:
x jauh dah tu..try jgn x try..:)

Siti Hajar Masri said...

cik tom:
memg sedap..cik tomlah belanja sy..hehe~

nadira shahid said...

memang sedap pun, sebab isi die daging kisar. ok, dah terliur.. NS dah mengidam, hm, kt mane nk cekau murtabak ni ;p

anotherstep said...

murtabak s'pore mmg bez n kenyang kn perut...huhu salu mkn kt muar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...