Wednesday, March 9, 2011

Pantang Kena Puji..

Assalamualaikum semua..

Pagi-pagi tengok chat box aku rasa aku berada di awangan..Pantang kena puji kau ye..Terus aku nak tengok siapa empunya blog..Inilah empunya blog..Memang rocker..CROMIRAMA.


Sebenarnya ni tips blogwalking juga tau..Taktik nak bagi empunya blog klik siapa yang puji dia..Apatah lagi puji orang macam aku yang pantang dipuji terus nak tengok siapa yang puji..

So, lepas ni sesiapa nak buat blogwalking tinggalkanlah ayat power macam tu..Mesti empunya blog kunjung balik blog korang..;p

Selamat Berblogwalking..

20 comments:

relevan said...

A'ah..mesti teruja nih..

SoLy SoLicious said...

hehehe~.
sy sendiri pn xpernah kene puji cm 2..
jeles2 nye

AziE said...

kembang kuncup tu mesti sampai petang tu...hahaha...

KAMIHIDUP said...

KAMI pun nak pujilah, cantiknye. heeee. cpt2 lawat KAMI, heeee. :)

Ila said...

hehehe..pasni aku nak puji ko melambung-lambung lah hajar...

Mommy Fara said...

hehehehe...kene praktikkan mcm nie!

ctpayong said...

setuju...memang pun ayu.

mamawana said...

Ayunya...cunnyaaa.....cute nyer....tuan punya blog Chik Siti Hajar Masri....

Solihin Zubir said...

meh aku nak puji ko plak..
ayunya siti hajar masri.. ;-p

Siti Hajar Masri said...

relevan:
teruja sgt ni..:)

Siti Hajar Masri said...

soly solicious:
nnti sy puji awk plak..:)

Siti Hajar Masri said...

azie:
tau x pe..:)

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
tetiba je puji ye..x puji pun akak tetap dtg blog kami..:)

Siti Hajar Masri said...

Ila:
jgnlah..karang sy lupa diri plak..:)

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
wajib praktikkan..:)

Siti Hajar Masri said...

ctpayong:
terima kasih..:)

Siti Hajar Masri said...

mamawana:
terima kasih..:)

Siti Hajar Masri said...

solihin:
poyolah hang..:)

blogtube said...

hahaha... camtu plak yer,


RONDA2 BERSAMA OH! BLOGWALKING

Cromirama said...

betul la ayu.. gua tak komen sembarangan.. lu memang ayu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...