Friday, March 4, 2011

Pergi Tak Kembali

Hari Rabu aku ada terima khabar yang nenek saudara aku meninggal pada pukul 4.00petang..Aku sangat terkejut..Yelah minggu lepas baru aku melawat dia kat ICU..Memang dia tak sedarkan diri langsung..Puncanya hanya jatuh dari bilik air..Kalau boleh aku memang nak balik time tu juga tapi aku sedar diri company ni bukan bapak aku punya..Kalau bapak aku punya confirm aku dah balik..

Lepas tu dia ok..Cuma tangannya patah..Selepas beberapa hari aku terima berita yang jantung dia berhenti selama 8 minit..Sangat lama..Doktor kata otak dia dah tak berfungsi sebab oksigen dah tak masuk otak..Waktu tu kami semua fikir mungkin dah ajal dia tapi rupanya tak..Allah masih panjangkan umur dia lagi..Alhamdulillah..

Rupanya Allah lebih sayangkan dia..Walaupun dia nenek saudara tapi kami agak rapat so memang sangat terasa bila dia dah tiada..Semalam kebetulan memang aku ambil cuti..Mungkin ada hikmahnyakan..Aku cuti sebab nak uruskan sesuatu dan urusan tu tergendalalah..

Al-fatihah untuk arwah..

8 comments:

Ila said...

takziah..semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yg beriman

relevan said...

Al Fatihah dan Takziah..

Siti Hajar Masri said...

Ila:
tq Ila..:)

Siti Hajar Masri said...

relevan:
tq..:)

KAMIHIDUP said...

takziah, yang pergi tetap pergi, yang hidup doakan tuk yg telah pergi, amin. :)

Solihin Zubir said...

Innalillah...
Takziah ye..
AL-FATIHAH...

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
tq..:)

Siti Hajar Masri said...

solihin:
tq..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...