Friday, March 18, 2011

Tahniah Man..!!Juara Raja Lawak Musim Ke-5

Assalamualaikum semua..

Raja Lawak sebelum2 ni aku tak layan sangat tapi musim yang ke-5 ni aku suka plak tengok..Aku suka tengok sebab ada Man..Tak sangka dia menang..Aku rasa kemenangan dia memang dijangka..Tahniah Man..


Man ni lawak dia semua menjadi..Tak macam pelawak-pelawak yang lain..Malam ni punya raja lawak sangat best..Zizan dengan Johan memang bestlah..Tak kering gusi kami gelaklah..Syabas Astro..;p

Tahniah sekali lagi pada Man & yang lain..

9 comments:

Ila said...

tp mamat ni mcm familiarlah muka dia

Saffrina Ropiee said...

tak larat gelak tengok lawak zizan dengan johan. memang gandingan yang mantap !

relevan said...

David Teo yang paling lawak dalam raja lawak..

f_aRa_aINa989 said...

lawak eh dia ni??

x tgk lgsung...xde tv kt cni..huhu

Kerinduan untuk......

Siti Hajar Masri said...

Ila:
aah..sy pun rs cm tu gak..

Siti Hajar Masri said...

safrina ropiee:
diorg memg bestkan..:)

Siti Hajar Masri said...

relevan:
david teo pelat betul..

Siti Hajar Masri said...

fara:
oklah dr yg lain sbb tu dia juara..:)

KAMIHIDUP said...

wah, ruginya xdpt tgk live. sedih2. :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...