Monday, April 4, 2011

Hai Kawan-kawan..

Assalamualaikum semua..

Sorry dah lama tak update..Ada yang marah kat aku sebab tak update..Aku busy buat assignment..Dah last2 kelas untuk semester ni..Ada test bagai..Hari Ahad semalam aku kelas..Balik petang tu kononnya nak update..Maxis broadband buat hal..Slow nak mampos..Sabor jelah..Dugaan untuk aku..

Ada cerita yang membuatkan aku sedih sampai hari ni sebab kononnya hari Sabtu nak pergi Bukit Tinggi, Pahang..Last2 tak jadi..Sebab pertama assignment aku ada yang tak siap lagi..Tiba-tiba je printer aku habis ink..Tension betul..Lepas tu aku print kat cyber cafe..Aku kena hentam sampai RM23.00..

Sebab kedua tak jumpa anak dara tu punya baju sejuk..Yang kakak punya jumpa yang adik punya tak jumpa..Kesian pulak nanti diorang kesejukan..Lagi2 kitorang nak gerak lepas Subuh..So, Zamri cakap cancellah nak pergi sana..Tu yang sedih ni..


Lagipun Zamri cakap aku mesti tak senang hatilah nak jalan memikirkan hari Ahad aku ada test bagai..Betul jugak tu..Nanti buat spoil mood aku je..Tak pelah berkorban apa sahaja..

Anyway mulai hari ni aku janji akan rajin update untuk tatapan korang semua..;p

11 comments:

selipar buruk said...

xpe...xsejuk sangat pon kat sana. huhu

Siti Hajar Masri said...

selipar buruk:
kau memg x sejuk..diorg budak lagi..

relevan said...

Bz ye takper..kome selalu sini tolong vacum mana2 tempat yang ada sawang..

KAMIHIDUP said...

kak, KAMI dah penah pg bkt tggi ni, seyes cntik tempat ni, nanti ade awek2 jepun pakai kimono, siap ade umah jepun lg. heee, xrugi. :)

maza said...

welcome back gitw.. hehehe

psst: anak2 sejuk volleh letak bawah ketiak ibu.. ahaks...

larikkkk

Siti Hajar Masri said...

relevan:
sabor jelah..nnti kalo bersawang lg tlg vakum ye..:)

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
kau saja buat akak sedih lg..memg best tu yg nk pergi sgt..

Siti Hajar Masri said...

maza:
kalau boleh buat mcm tu..:)

Mommy Fara said...

berkorban demi peperiksaan anda...abis periksa baru ley enjoy!

selamat berjaya!

Ila said...

lain kali leh gi...agaknya saje je baju sejuk tu menyorok sbb kasi ko gi...hehehe

Liza @ Adzriel AB said...

plan baik2 pulak le lepas ni.

utk hajar

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/blog-ni-aku-rasa-patut-popular-laa.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...