Tuesday, April 5, 2011

Persembahan Terbaik Di ABPBH 2010 - Anuar Zain

Assalamualaikum semua..

Banyak-banyak persembahan yang aku suka di ABPBH hari tu persembahan Anuar Zain..Mencairkan hati wanita aku..Aku rasa mencairkan hati semua wanita..Betul tak?Suara dia memang bestlah..Aku share video persembahan Anuar Zain kat ABPBH hari tu..


Memang cair tengok persembahan dia..Tolong keraskan aku balik..;p

4 comments:

Miziey said...

saya lebih minat persembahan jozan, nabil, along, angah dan acik, pak jabit, usin dan usop pondan.. hehe..
jgn mare.. gurau jer.. btw, singgah cni.. :D

KAMIHIDUP said...

anuar zain ni x tgk, tgk abpbh pun dh hujung2.

Arpiiz said...

saya tak tengok yang ini sebab sibuk berblog..hehe

cuma dengar dia nyanyi je..^^

Solihin Zubir said...

siries aku x suka gila kt anuar zain.. haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...