Tuesday, May 31, 2011

Budak Yang Paling Banyak Banyak Banyak Cakap

Assalamualaikum semua..

Aku ada anak buah dua jer..Yang sulung sebaya anak aku yang no.2..Yang kecil tu umurnya dalam setahun lebih..Tapi yang membuat aku geram dan selalu nak ketawa yang kecil ni banyak sangat cakapnya..Sampai kitorang tak terlayanlah..Cakap dia pulak sangat-sangat lancar berbanding anak aku yang no.2 tu..Walaupun umur dia hampir masuk 4 tahun..


Korang nak tahu rahsianya?..Kakak aku suka bagi makan bontot ayam kat dia..Memang menjadilah kakak aku buat macam tu..Tak terlayan kami dengan cakapnya..Dialah yang menjadi penghibur kami sebab dialah paling kecil..Aku tak tahulah bila aku nak pregnant lagi..Ikutkan nak tahun depan tunggu habis belajar tapi rupanya lagi 3 semester aku kena hadapi..Maknanya tahun lagi satulah..Tapikan korang aku hanya merancang tapi Allah yang tentukan..Betul tak?..Korang doakan jelah ye..;p

3 comments:

Mommy Fara said...

takpe...adelah tu rezeki 1 day...who knows, rite?

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
betul tu..mana tahu ada rezekikan..;p

maza said...

Oh mau peknan.. hehehhe

usaha tangga kejayaan... ahaks....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...