Sunday, May 8, 2011

Bulan Senyum

Assalamualaikum semua...

Image by google

Kakak panggil bulan ni bulan senyum..Bila bulan mengambang dia cakap bulan dah tak senyum..Malam tadi dia suruh aku ambil gambar bulan senyum tapi guna h/p aku mana nak clear..Bila bulan senyum dia tengok bulan pun senyum..

Walaupun aku dah ajar bulan tu bulan sabit dia masih lagi nak panggil bulan senyum..Dia kata bulan tu senyum ngan dia..Sweetkan..;p

P/S: kakak, anak dara aku yang first..

9 comments:

a n a s t a s y e a said...

Senyum sokmo :D

anastasyea's latest post .. Mother's Day | Rindunya kat ibu

SoLy SoLicious said...

bulan pn tahu senyum.. Heee~

KAMIHIDUP said...

pandai anak akak, heee. :)

Siti Hajar Masri said...

anastasyea:
senyumkan sedekah..:)

Siti Hajar Masri said...

soly solicious:
tulahkan..ciptaan Allah yang amazing..:)

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
tengoklah ank sapa..hehe~

Mommy Fara said...

memang manis!

mzhany said...

hihihi,
comey kan bulan senyum...

Solihin Zubir said...

dlu aku ingat bulan ni boleh beranakk..
yela.. kan ada anak bulan.. heheh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...