Tuesday, May 3, 2011

Dah Habis Exam..Yeehaaaaa..!!!!

Assalamualaikum semua..

Apa khabar semua??Aku sihat je..Terlebih sihat kot..Actually aku habis exam hari Sabtu yang lepas..Bukanlah aku tak nak hapdet blog tapi kat kampung aku manalah dapat line internetkan..Bila habis exam lepas tu balik kampung rasa macam nikmat sangat..Dada dan kepala rasa lapang je..

Bila dah kepala lapang maka nafsu makan aku pun lapang juga..Asyik makan je..Lepas tu makanan asyik depan mata je..Memang best hidup aku..Al-maklumlah semua mak sediakan..Rumah sendiri faham-faham dah ler..Nak makan kenalah masak..

Sesiapa yang nak aku update tu ni kira update jugaklahkan..Ada yang telefon, ada yang mesej kat fb, ada yang komen..Terharu mak..haha~

Lepas ni korang jangan muak baca plak ye..;p

8 comments:

Mommy Fara said...

apelagi? bolehlah plan holiday lak! hehehehe!

relevan said...

kalu dapat bonus Syarikat bagi lagi seronok..

KAMIHIDUP said...

sukalah dah habis exam eh kak? heee. :)

Solihin Zubir said...

patotla lama xnmpk kelibat.. haha...
cena exam? agak2 bleh dpt result gempak x? ;-p

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
x boleh holiday..onkosnya gak ada..hehe~

Siti Hajar Masri said...

relevan:
tau x pe..tp kalo keadaan skrg ni rsnya ada ke?

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
suka sgt..lapang rs kepala ni..:)

Siti Hajar Masri said...

solihin:
hehe~insyaAllah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...