Tuesday, May 31, 2011

Drama Nora Elena Yang Buat Aku Angau

Assalamualaikum semua..

Aku rasa bukan aku seorang kot yang angau pasal cerita ni..Semua orang aku rasa..Zamri pun mengikuti cerita ni..Tak pernah-pernah dia layan cerita-cerita drama tau..Lelaki tahu jelah..Cerita ni memang diadaptasi dari novel 'Kasih Yang Suci'..Penulisnya Meen Zulaikha..Aku memang peminat novel so aku rasa kalau pengarah-pengarah drama buat drama dari novel aku rasa memang meletup..Lagi satu novel tu pun akan meletup jugak..

Baru-baru ni aku pergi ke MPH..Memang sold out tau novel ni..Maknanya bukan cerita ni je yang meletup tapi novel dia juga..Sekarang balik jer dari office rasanya macam tergesa-gesa..Gara-gara nak tengok cerita ni..Memang terbaiklah drama ni..Sweet je tengok cerita ni..Tersenyum sorang-sorang pun ada..Kalau baca novel dia pun macam tu jugak..

Gandingan yang mantap dan sweet jer..Bila sesiapa baca novel tu mesti teringatkan watak-watak diorang nikan..;p

Tak sabar nak tunggu Nora Elena terima Seth ni..Mesti bestkan..

Jom layan salah satu lagu tema drama Nora Elena ni..

Tak sabar nak tunggu pukul 5 petang..;p

8 comments:

Mommy Fara said...

betul ke best? tp cerita die sama time dgn sportcenter....miss je selalu! huhuhuhuhu!

cikmOt said...

kita dah baca novel kasih yang suci ni...tapi dah kata drama nora elena ni adaptasi LONGGAR dari novel tu...so jalan citer hampir sama..tapi watak tu lain sikit la...kalu dalam novel inspektor amir tu bukan kawan baik seth pung...malah derang tak saling mengenali pung...heheeh...

btw, salam kenal...

maza said...

yg best bab ni kan, dah ler lama2 kawen mcm tu, volleh lak masih simpan lelama tak bersama.. ahaks...

masih suci gtew.. hehehhe

opps.. kantoi sudah, maza pun terlayan juga drama ini... ahaks..

maza said...

Oh ya, mungkin juga elena tu rasa bersalah dgn laki dia kan? sbb dia masa dolu2 dah kena rogol.. aduhai kesian kan... huhuhuhu

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
memg best cerita ni..;p

Siti Hajar Masri said...

cik mot:
betul tu..mungkin pengarah nk kelainan sikit..

salam kenal juga..;p

Siti Hajar Masri said...

maza:
siapa yg x layan cite ni..tul tak?

exora said...

sama la sy pn tengah angau...he3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...