Monday, May 16, 2011

Khas Untuk Cikgu..

Assalamualaikum semua..

Hari ni hari yang special sangat buat guru-guru kat luar sana..Sempena hari yang special ni aku nak ucapkan "Selamat Hari Guru" buat semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar aku..

Semua cikgu sekolah kebangsaan Parit Empat..Terima kasih ajar aku..Dari tak reti membaca sampai reti..Yang tahan perangai aku..Dulu aku nakal sebenarnya..;p

Tak lupa juga pada cikgu Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Burong..Mengajar aku sampai aku habis SPM..Banyak kenangan kat sekolah tu..Rindu sangat dengan situasi sekolah dulu..

Last sekali untuk lecturer kat UITM..Yang mengajar aku dari semester 1 hinggalah semester 5..Walaupun kita jumpa sekejap tapi banyak membantu aku ni..Terima kasih banyak2..

P/S: Be a Sunsilk Perfectonista NOW! Boleh menang RM35,000..

8 comments:

relevan said...

Selamat hari guru..

sahromnasrudin said...

SMK SG BURONG tue kat tanjong karang erk....

Siti Hajar Masri said...

relevan:
tq..;p

Siti Hajar Masri said...

sahromnasrudin:
ye..betul..

Inspirationalefeks said...

selamat hari guru

KAMIHIDUP said...

kak, ibu kita pun guru kita, heee, ibu banyak ajar tentang hidup kat kita. :)

ijatnuar87 said...

selamat hari guru gak,heheheh....

Solihin Zubir said...

selamat hari guru utk cikgu..

dan selamat hari cikgu utk para guru.. ;-p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...