Friday, May 27, 2011

My New Boyfriend..haha~

Assalamualaikum semua...


Hensemkan pakwe baru aku..Korang jangan nak fikir yang bukan-bukan plak..Ni office mate aku..Kami kat Restoran Selora Negori..Aku sebenarnya yang menyibuk sebabnya diorang buat makan-makan sempena ada yang akan resign dalam department diorang..Aku tak ada kena mengena dalam department diorang tapi korang tahu jelah akukan..Terlebih peramah..

Korang jangan tak percaya pakwe aku ni makan tau masakan padang..Dia paling suka makan pucuk ubi tempoyak..Wife dia tengah pregnant..Aku rasa ramai bebeno orang pregnant sekarang..Musim mengawan apa?..kihkihkih..

10 comments:

KAMIHIDUP said...

sekarang dah masuk cuti sekolah, memang musim orang kahwin kak. heee. :)

isal said...

hensemnye bf awak................

Solihin Zubir said...

eleh.. ckp org.. ko tu bila nk tmbh anak? haha..

Kazen said...

skrang nie mmg musim ngawan pun....:)

maza said...

err.. musim bunting dan buntang pun tak lama lagi.. kita tunggu hujung tahun fulaks.. ahaks..

hehehehhee

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
asal cuti sekolah jer musim org kahwinkan..;p

Siti Hajar Masri said...

k.sal:
hensemkan..;p

Siti Hajar Masri said...

solihin:
aku tunggu ko kahwin dulu..hehe~

Siti Hajar Masri said...

kazen:
tau x pe..;p

Siti Hajar Masri said...

maza:
musim mengawan sih..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...