Monday, June 6, 2011

Lauk Yang Simple Tapi Sedap..!!

Assalamualaikum semua..

Hari ni nak cerita pasal makanan pula..Banyak-banyak lauk yang sedap kat dunia ni..Tak boleh tahan dunia kau..Aku paling suka lauk ni..Lauk ni simple tapi memang sedap..Kalau korang tengok aku makan lauk ni korang mesti cakap aku ada bela jin ke hantu..Aku akan makan bertambah-tambah..Air liur aku pun dah meleleh sekarang ni..;p


Resepinya pun simple jer..Janji ada bilis, bawang dengan cili besar atau cili padi..Senangkan..Petang ni aku rasa nak makan lagilah..hehe~

P/S: iPad 2 EVERY week for the month of June! 

11 cakap hajar comel:

Ila said...

wah,mcm best jer..aku pun suka gak tp kalau ari2 masak mcm ni,mahu jadi gorilla aku...hehehe Jom Baca Bekas Kekasih

Mommy Fara said...

ikan bilis tu tinggi dgn kolesterol...jgn mkn selalu =)

KAMIHIDUP said...

alamak, samalah taste kita kak. dapat lauk ni dengan kicap je dah cukup. 5 kali pun boleh tambah nasi. :)

SoLy SoLicious said...

terliur nengoknya...
akak, anta la kat kite skit..heee

Siti Hajar Masri said...

Ila:
mahu gemukkan..;p

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
baik mak..;p

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
ye betul..makan dgn kicap memg layan..;p

Siti Hajar Masri said...

soly solicious:
bg alamat..akak courier..;p

maza said...

alamak, lauk simple ni gak pernah bertakhta di hati.. heheheheh

Rai said...

kalau nak lagi sedap tambah ngan kentang hiris nipis2 yg digoreng.. kemudian letak kicap..hadeh.. lapar..

alamcintatira said...

SEDAPNYER...PASTU GORENG TELUR MATE KERBAU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...