Monday, June 6, 2011

Monday Blues

Assalamualaikum semua..

Aku rasa semua orang tengah hadapinya..Aku pun..Selalunya aku tak macam ni tapi tak tahulah hari ni..Mungkin sebab aku balik kampung..Tak puas duduk kampung lagi dah kena balik bandar..Ayat tak boleh blah..Lagi satu aku penatlah..Aku balik kampung drive sendiri..Zamri pergi Kedah jadi DRIVER rombongan kahwin..Sajer je highlight driver tu ye..



Semalam, sebelum tidur aku suruh Zamri bubuh koyok kat belakang badan aku..Sakit sangat..Zamri cakap mengalahkan orang yang pergi Kedah..Biasalahkan..Aku mana biasa drive jauh-jauh ni..Badan pun manja semacam..Mengada2 orang cakap..Padahal bukan jauh mana pun..Sekinchan je pun..haha~

Aku tak suka Monday sebab Monday je aku penat..Korang plak?..;p

7 comments:

AziE said...

tu sebab macam2 virus ada hari isnin.

relevan said...

Suka MC hari iSnin :)

Siti Hajar Masri said...

k.azie:
mcm2 viruskan..;p

Siti Hajar Masri said...

relevan:
itu semua org suka..;p

KAMIHIDUP said...

kalau boleh hari-hari KAMI nak cuti. :)

maza said...

semalam maza pun balik kampung di bahau sana..

sekali sangkut jammed lah fulaks....
selama 6 jam pulak tu.. aderkk.. dah macam dari KL ke Kedah sana... huhuhu

sampai rumah di KL sudah larut malam, apa lagi esoknya memang jadi lembik ler.. heheheh

(alasan gitew. ahaks)

Kancilbiru said...

isnin mmg macam2 perasaan ada...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...