Thursday, July 21, 2011

Aku Tak Pernah Naik Binatang Ni..:(

Assalamualaikum semua..


Hari ni banyak betul aku baca kat blog orang cerita pasal naik train dengan lrt bagai..Aku sedihlah sebab seumur hidup aku tak pernah naik binatang ni..Kesian haku..

Bila aku ajak Zamri naik binatang ni dia cakap dah ada kereta nak buat apa naik binatang ni..Hokeyy..Malas aku nak ajak orang macam ni..So, sesiapa nak naik binatang ni silalah ajak aku..**Tetiba buat muka comel**Nak rasa gak naik binatang ni..Nanti kalau dah ada pengalaman boleh cerita kat cucu2 aku..;p

8 comments:

Munna said...

alahai kesian....dulu masa blajar selalu la naik....skrg pun dah kerja dah ada kereta xnaik dh...

Finaz Jaafar said...

KTM adalah sangat tak best dan lembab..lalala

selipar buruk said...

kesiannya kak...nnt cucu-cucu tny nk jawab ape?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ala ciannyer x pernah naik..ape kata jak la adik badik ke naik. mesti lagi best!!

SaRaa said...

ciannyer..jom saye belanje naik..hehe (pdahal dh dkt 3 tahun tak naik tren sejak kawen..hehe)

KAMIHIDUP said...

haaa, samalah dengan KAMI kak.

Arpiiz said...

huhu, samalah kita ye..T_T

mzhany said...

hajar, jom jom...hany dah lama tak naik..hihihi jom hany sudi je bwk hajar g mana2 pun ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...