Thursday, July 14, 2011

Alhamdulillah..Fazura Berhasrat Untuk Kekal Pakai Tudung Selepas Drama Tahajjud Cinta

Assalamualaikum semua..




Cantikkan Fazura..Dia tak pakai tudung cantik apatah lagi dia pakai tudung..Tersangatlah cantik..Korang tahu jelahkan aku memang suka kat Fazura ni..Apa-apa berkaitan dengan dia memang aku ambil tahu dan bila tahu dia berhasrat nak kekal pakai tudung aku mengucapkan syukur sangat..

Fazura jangan risau..Sebagai salah seorang peminat Fazura saya menyokong sangat tindakan Fazura..Jangan risau orang nak kata hapa pun..Abaikan..;p

5 comments:

KAMIHIDUP said...

Alhamdulillah, moga tuhan tetapkan niatnya. :)

penaberkala said...

alhamdulillah laa
semoga niat murni hasrat hati beliau tidak berbolak-balik

orang nak buat baik kita support
bagus la fazura

Arpiiz said...

baguslah macma tu, lepas ni ramai lah nak pakai tudung ye..hehe

ctpayong said...

alhamdulillah. subhanallah..anugerah Allah. cantiknya kamu Fazura...mmg kakCT minat dia.

maza said...

hasrat yg murni seperti ini maza tetap sokong walaupun yg berubah ke arah kebaikan itu adalah ratu dunia!

eh! ratu dunia pun manusia juga tau..

hahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...