Tuesday, July 19, 2011

Damn Tired!

Assalamualaikum semua..

Tuan tanah kedaung ni cuti sakit semalam..Migrain datang lagi..Mungkin sebab aku tak cukup rehat dan tidur..Weekend aku pun tak rehat langsung..Hari Sabtu ada kenduri doa selamat dan tahlil..Habis pukul 12 lebih..

Balik-balik lif rosak tetiba..Kena gigih naik tangga sampai tingkat 5..Sampai rumah bersihkan make up segala terus tidur..Esok nak pi kelas..

Hari Ahad pergi kelas dengan muka 18 hari tak mandi sebab muka tak cukup rehat..Semester kali ni UITM buat kelas kat Fakulti Seni Bina, Perancangan Dan Ukur..Selalunya kat INTEC..Berapa banyak tangga aku kena rempuh untuk sampai kat blok C..

Sampai kelas tercungap-cungap..Pagi2 dah senam memang aku cergas jer hari tu..Lecturer pun tak banyak cakap bila aku sampai lambat..Aku kelas sampai petang..Drive sendiri..Zamri malas nak hantar..Sampai rumah dah nak maghrib sekali tengok lif rosak lagi..Aku kena gagahkan diri untuk naik sampai tingkat 5..Kuruslah peha aku macam ni..Berapa banyak tangga aku kena naik ni..Kalau dikira agaknya dah boleh sampai batu caves..;p

Walaupun semalam doktor suruh aku rehat tapi aku tak dapat rehat sepenuhnya pun..Anak dara tu buat bising jer..Macam mana aku nak tidur..Diorang kalau aku ada kat rumah mana nak pergi taska..Aku acah-acah nak hantar dah nangis tersedu2..

Hari ni aku rasa badan aku lesu sangat..Aku perlukan rehat..Nak cuti lama-lama boleh?..Boleh aje bos aku lepas tu aku kena bercuti selama-lamanya..haha~

6 comments:

SaRaa said...

FSPU? sama!!

isal said...

wah cam ni tak lama lagi kuruslah...

Siti Hajar Masri said...

Saraa:
ye ke?awak pjj gak ke?

Siti Hajar Masri said...

k.sal:
confirm lps ni kita kurus..;p

maza said...

wakakaka. sabar jelah

maza pun keletihan gak.. dah dekat dua minggu tidur lewat malam. melampaui dinihari... sampai jam 4.00 pagi.. huhuhu

penyudahnya kerap kali juga layu di atas mangkuk jamban di ofis ini.. aderkkkk

KAMIHIDUP said...

rehat kak, heee. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...