Friday, July 22, 2011

Gaduh Baik Gaduh Baik..

Assalamualaikum semua..


Kali ni nak cerita pasal anak dara aku plak..Makin membesar aku rasa makin macam ragam..Yang paling ketara sekali sekarang ni suka bergaduh..Biasanya bergaduh berebut barang..Walhal semua barang kami dah beli sorang satu..

Macam malam tadi yang kakak koyakkan buku warna adiknya..Adik mengadu nangis2 ngan aku..Bila aku nak marah diorang dah gelak2 terbahak..Itu yang aku malas nak marah..Baru nak marah dah baik..Lepas tu gaduh balik..Baik lagi..Aku pun malas dah..Zamri je suka marah2..Mungkin dia tak faham feel anak dia lagi..Aku dah terlebih faham..;p

Sekarang ni anak dara aku dah pandai demand2..Diorang nak kasut raya yang tinggi macam mamanya..Nak warna merah plak tu..Hadooii..Itulah anak dara aku..


3 comments:

Mommy Fara said...

Heheheheh...kasut tinggi eh? Wow! Kaler merah lagi. Melaramlah anak dara awak raya nie...heheheh!

Ila said...

adik beradik bergaduh,mcm tulah kan..org kata,like mother,like doughter..hehehe

Adzrien Shoppe said...

mestilah demand..dah pandai memilih mcm maknya kecik2 dulu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...