Thursday, July 21, 2011

Jom Ramai-ramai Join Karnival 10,000 Langkah Sehari MY Sihat

Assalamualaikum semua..


Yup..Aku join..Sebab aku nak sihat..Jomlah korang join..Kalau sesiapa nak jumpa aku bolehlah jumpa kat sana..Budget macam artis plak..Lagipun aku suka aktiviti macam ni..Aku suka hidup aku dipenuhi dengan aktiviti..;p

Zamri tak pergi pun..Dia kata dia dah terlebih sihat..Lagipun sebelum subuh kena ada kat sana..Confirm anak dara aku belum bangunkan..Elok juga Zamri tak pergi boleh jaga anak dara tu..Sementara tu mak dara nak berfoya-foya..haha~

8 comments:

aesh came said...

Hehe bgs3...selamat mensihat kan diri..mcm best jgk join aktiviti mcm ni..sebelum kawin ada jgk masuk marathon suke2..x pernah menang pun tp seronok..hehe ni dh kawen..x pernah2 lg masuk..huuu

Ila said...

alamak,jauhlah plak..tapi kalau gi,leh gak gosip2 ngna hajar...hehehe

Siti Hajar Masri said...

aesh came:
sy dah kahwinlah byk aktiviti mcm ni sbb hubby sporting..janji pndai jaga diri..dulu mak abah mana bg kalo nk g mcm ni..;p

Siti Hajar Masri said...

Ila:
tulah..teringin gak nk jumpa Ila..mesti bestkan..;p

Kembang Perawan 3288 said...

4 pagi start ke... kul 630 start ok kot.. singgah mesjid putrajaya subuh2

Siti Hajar Masri said...

kembang Perawan 3288:
yup betul tu..wajib singgah tu..;p

KAMIHIDUP said...

good luck kak. :)

mzhany said...

waa mcm besh jer nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...