Wednesday, July 13, 2011

Kecewa Sangat Dengan Sikap Manusia..:(



Assalamualaikum semua..

Ye..Sesungguhnya aku kecewa dengan sikap manusia..

Suka berjanji tidak ditepati..

Suka berkira walaupun itu memang tanggungjawab dia..

Tidak tahu tanggungjawab atau berpura-pura tak tahu..

Tiada ilmu agama tapi tidak pernah berusaha untuk belajar agama..

Suka mengungkit-ungkit..

Ya Allah, berikanlah aku kesabaran untuk menghadapi orang ini..

8 comments:

Adzriel AB said...

memang geram pun org mcm ni...lebih2 kalau berkira. rasa nak luku je.. ehh.. kak liza lak yg geram.

KAMIHIDUP said...

sabar kak, manusiakan selalu alpha. :)

azrinna said...

Sabar aje lah,nak2 kalau org tu lbh berkuasa. em.. kita pula yang jadi timun dan dia durian!

zubect said...

manusia mmg mudah lupa,be strong

Siti Hajar Masri said...

kak liza:
x pe2..akak jgn mrh sgt..x fhmkan org mcm ni..;p

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
yg akak x fhmnya x de usaha nk ubah..

Siti Hajar Masri said...

azrinna:
terlebih sabar ni..kalo tak sudah aku bom itu org..;p

Siti Hajar Masri said...

zubect:
tq dik..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...