Wednesday, July 20, 2011

Makanan Pasar Malam Pilihan Kami

Assalamualaikum semua..

Makanan pasar malam aku rasa yang best setakat ni..Tak payah booking2 tempat segala..Sedap plak tu..Tak layan spagethi ke pizza ke lasagne ke..Cewah..Konon bila breakfast nak spagethi jugak..haha~


Aku senaraikan ye makanan pasar malam pilihan kami sebabnya malam ni ada pasar malam kat rumah aku..Tak sabarnya..;p

Jagung bakar..Wajib ada..Nak tambahkan lemak lagi..

Keropok lekor kegemaran semua..

Bakso yang menjadi favourite aku..Sedap tau bakso kat pasar malam rumah aku..

Tak lupa yong tau foo..Favourite aku jugak..;p

Satay juga jadi mangsa pelahap kami anak beranak..Yang penting lebih sedap dari satay kajang..

Last sekali wajib ada cendol..Semua suka cendol..

Macam mana aku nak laksanakan program diet aku ni bila asyik terkenangkan makanan semua ni..Aduss..

**Gambar semua by google..

14 comments:

Umedia Network said...

Meleleh air liur saya. hee. Nice Yong Taufu dan cendol pic. huhu. :)

Mommy Fara said...

Semua makanan kat atas seme favorite sy gak! Yummeh! Paling sy suke, bakso tu....adoi!

shaFazie said...

sgt2 menyelerakan...
like jagung bakar..kopok lekor ..satay n cendul..nk cri gak lah hehee..

bnda yg ringkaskan hehee

Ila said...

ko buat aku laparlah hajar...huhuh

sawaNiLa.com said...

makanan wajib pasar mlm saya adalah kopok lekor....tapi dah lama tak pi psr mlm

kanakanak said...

perrh sedap ! terliur

mzhany said...

hany beli yong tau fu dengan jagung rebus hari nih hihihi yong tau fu share dgn hubby...hohoho

Siti Hajar Masri said...

umedia network:
sy pun terliur..;p

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
me too..suka sgt ngan bakso..

Siti Hajar Masri said...

shafazie:
yummy..;p

Siti Hajar Masri said...

Ila:
bila aku tgk blk pun aku terliur..;p

Siti Hajar Masri said...

sawanila.com:
rugi tu..sy pantang ada pasar malam..;p

Siti Hajar Masri said...

kanak-kanak:
memg sedap..;p

Siti Hajar Masri said...

mzhany:
bestnya..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...