Monday, July 11, 2011

Monday Blues..Mulakan Hari Anda Dengan Senyuman Yang Sangat Manis..;p

Assalamualaikum semua..


Aku tahu semua orang tengah monday blues termasuklah aku..Weekend ni asyik rehat jer kat rumah..Gara-gara BERSIH semua orang tak berani keluar..Area rumah aku parking pun penuh jer..Hari ahad aku tak keluar sebab Zamri plak demam..Member aku cakap ikea lengang..Kalau aku tahu memang aku akan pergi jugak..Jarang aku pergi IKEA lengang..Ye dok?

Apapun marilah kita hadapi hari ini dengan senyuman yang manis..Pakcik kat atas tu mewakili aku senyum..;p

4 comments:

Adzriel AB said...

mana boleh... senyum hajar lagi manis lah dari pakcik tu. ikhlas nampaknya senyum pakcik tu.

Siti Hajar Masri said...

adzriel:
ye ke?terima kasih..tu yg suka letak gmbr pakcik tu senyum dia nmpk ikhlas..

KAMIHIDUP said...

samalah kak, malas je ni hari ni, haaaaa.

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
bukan hari2 ko malas ke?

lariksss..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...