Monday, July 11, 2011

The new Vios G Limited and Vios TRD Sportivo Yang Buat Aku Terliur..

Assalamualaikum semua..

Merata-rata aku tengok iklan new vios ni..Kat NuffnangChurpchurp..Melelehlah tengok..Siapa tak nak kereta barukan..Aku pun nak..Kereta vios ni salah satu kereta idaman aku ni..Plak tu yang baru ni ala-ala sporty sikit..Memang buat aku mengigau siang dan malam..Apa pulak yang korang rasa bila tengok vios baru ni??


Korang nak tahu lebih lanjut pasal roadshow dan harga kereta vios baru ni silalah klik SINI..

4 comments:

KAMIHIDUP said...

kasi angkat satulah kak, heee. :)

AziE said...

Kalau dihitung, dicongak betul2, boleh angkat ni hajar. Boleh akak merasa naik sekali. Hehehe....

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
kau bayar ye..;p

Siti Hajar Masri said...

k.azie:
boleh tu boleh kak tapi nnti ada yg pengsan plak tgk kita pakai vios..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...