Monday, July 11, 2011

Tenangkan Fikiran..

Assalamualaikum semua..

Korang nak tahu tak kat mana aku tenangkan fikiran?Aku tenangkan fikiran kat bawah ni..;p


Fikiran aku akan tenang bila aku bau duit..Mesti korang cakap aku mata duitan..Tak kisah janji duit tu duit aku..Janji aku tak tipu duit orang..Siapa tak tenang fikiran bila dapat duit ye dok..

Hari ni Zamri ada masukkan duit lagi untuk aku..Bahagia dan tenangnya dapat bau duit..haha~

7 comments:

Umedia Network said...

huhu. Dasyat nya cara kak hajar nak tenangkan fikiran. hee. :)

Maria James said...

wa untongllaaaaa :) hehehe. bau duit memang sedap. yum yum.

KAMIHIDUP said...

wah, untunglah kak, heee. memang tenang punya bila dah bau duit, kalau bau hujan pun tenang juga kak, heee. :)

mzhany said...

huhuhu besh nye cara hajar nak tenangkan fikiran ni...;)

Arpiiz said...

haha, samlah kita..^^

AziE said...

jangan tertipu dgn duit palsu ya. Yang ni kalu jadi tak tenang pulak

hanie said...

samela kte..duit...shopping..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...