Sunday, July 10, 2011

Transformers..Terbaiklah..!!!

Assalamualaikum semua..


Aku dah tengok cerita ni..Memang gempaklah cerita ni..Sebelum aku tengok cerita ni ada kawan aku post kat wall dia yang cerita ni tak best..Kawan aku tu mungkin tak tengok cerita ni part 1 & 2 sebab tu dia kata tak best..Bagi aku yang dah tengok cerita ni tersangatlah best..Tak puas tengok sekali..Lepas ni cd keluar aku nak beli jugak..

Aku dapat tengok cerita ni dengan harga yang sangat murah..Aku tengok hari Rabu dan bukan 3D..Anak aku bukan nak sangat pakai speak 3D sebab tu aku cari yang tiada 3D..Last2 anak dara aku tidur..Diorang tak kisah pun bunyi bising2..Lena je tidur..Wayang pun penuh jer..Semua orang nak tengok cerita transfomers ni aku rasa..

Siapa tak tengok lagi aku rasa tersangatlah rugi..Apalagi jom pergi tengok bagi yang belum tengok lagi tu..Nak ajak aku pun ok gak..Tapi korang belanja..;p

8 comments:

Ummi Rohlailatul Akmal said...

Hey , mesti la best kan !! hehe
Saya taksempat lagi nak tengok.poor me huhu =(

Peminat Transformers?? High5 sikit !! hehe ~ Pelik la kalau ader org cakap cerita nih takbest ..

Siti Hajar Masri said...

ummi rohlailatul akmal:
x pe..lps ni g tgk tau..;p

high5 sikit utk peminat transformers..hehe~

mzhany said...

waaa besh eh hajar? hany tk tengok lagi nih...haishh bila la nk pergi nih

Arpiiz said...

kita download je, tapi takde subtitle..huhu

KAMIHIDUP said...

KAMI tak tengok lagi kak. bilalah ada masa nak tengok ni.

Siti Hajar Masri said...

mzhany:
memg best..baik cepat pergi..;p

Siti Hajar Masri said...

arpiz:
dh ada ke utk download?cepat sungguh..tp lainlah tgk kat panggung..

Siti Hajar Masri said...

kamihidup:
baik cepat tgk..rugi..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...