Tuesday, August 2, 2011

1st Day Berbuka Puasa Kami..;p

Assalamualaikum semua..

Sorry malam tadi tak sempat nak hapdet..Ngantuk sangat..Aku nampak bantal ngan tilam je tak nampak pun laptop kat mana..haha~

Semalam kami berbuka kat asam house kat ioi mall je..Nasib baik buka kat sana so tak adalah berlaku pembaziran sangat..Kalau tidak tak dapat aku bayangkan apa yang Zamri beli..;p


Inilah asam house kat IOI Mall tu..Sedap tau makan kat sini..Halal tau jangan ingat tak halal..

Zamri makan asam pedas..Asam pedas dia pun ok..Ikan pari..Aku plak makan nasi ngan ayam blackpepper..Lepas tu makan tak habis..Tak tahu kenapa kenyang semacam jer..

Lepas tu apa lagi sesi shoppinglah..Salahkan sales ye..Jangan salahkan kami..Kami tak bersalah..;p


6 comments:

Mommy Fara said...

Igt pd yang berlapar berhari-hari tu ye?

Hargai makanan tau...

=D

Princess Nur said...

sedapnyaaa..makan asam pedas!

maza said...

samapi 5 ramadan ni kami belum makan kat luar lagi...

kalau mau pergi pun mungkin restoran dekat2 jerk.. ihik!>. hehehehe

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
baik bos..sy x membazir..hehe~

Siti Hajar Masri said...

princess nur:
memg sedap..;p

Siti Hajar Masri said...

maza:
ini pun terpaksa..kalau tak kat rumah jer..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...