Monday, August 8, 2011

Akulah Supermak..;p



Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah hari ni masuk hari ke 8 kita berpuasa..Aku puasa penuh setakat hari ni..InsyaAllah..Walaupun aku ada gastrik yang teruk alhamdulillah sangat puasa ni dia tak meragam..Bagus perut..;p

Aku nak cerita pasal berbuka puasa..Merata orang cerita pasal nikan..Menu buka puasalah dan sebagainya..Aku pun nak cerita jugak..Aku selalunya sampai rumah 6 lebih..Kadang-kadang sampai rumah dalam 6.45..Sempat lagi aku masak..Supermaklah katakan..Masak udang lemak cili api, sayur bayam siap buat puding laici dangdut lagi..Hambik kau..Tiap-tiap hari menu berbuka puasa kami memang berubah2..Siapa lagi kena masakkan..Supermak nilah kena masak gak..

Itupun atas bantuan Zamri juga..Kalau dia tak tolong haruslah aku bawa beg lari rumah mak abah aku..Aku sibuk kat dapur dengan anak dara 2 orang dia sibuk melepak memang patut aku lari..hehe~Nasib baik aku tak dapat laki suka mengarah dan lepaking jer..Tetiba rasa bersyukur sangat..;p

Puasa tahun ni kami banyak berbuka puasa dirumah..Tak macam tahun-tahun lepas..Banyak beli kat bazar dan kedai2 makan..Banyak sangat berjimat dan puas bila berbuka kat rumah apatah lagi masakan tu sedap macam aku masak..Betul tak?

**Gambar aku malas nak upload..Bulan puasa ni tahap kemalasan update blog sangat tinggi..;p

3 comments:

L said...

jom befikir dibulan ramdhan.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jom-berfikir.html

CheQ PP JoY said...

kelakar plak bila baca tang nak lari rumah mak abah tu..selamat berpuasa..hehe

Entry Terkini: DeCo BloG UsanG

Mommy Fara said...

Wow! Udang msk lemak cili api? Klu ltk tempoyak sket mst ummph kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...