Wednesday, August 10, 2011

Diam Diam Berisi



Assalamualaikum semua..



Kadang-kadang kita tak sangka orang yang pendiam ni rupanya lebih jahat yang disangkakan..Rupa dan personaliti nampak baik tapi tak sangka sanggup buat perkara yang kejam di mata aku..


Mungkin ini hari kau buat macam ni kau bahagia tapi ingat hidup kau tak berkat sampai bila-bila..Sebab kau aniaya orang yang paling aku sayang kat dunia ni..



10 comments:

aNaYaNa said...

dugaan berpuasa..

Siti Hajar Masri said...

anayana:
sblm puasa lg..tp kali ni sgt melampau..

Mommy Fara said...

Jgn cpt menilai org - prinsip sy. Kawan sy kata, saya susah nak ngam dgn org.....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ish...x bestnye kenal org yg mcm tue. ajar la sikit dia.kalau tak nanti dia x sedar akan kesilapan dia.

AziE said...

cer cerita SAPA

relevan said...

Sabar !

isal said...

sabar2 ada hikmahnya.....

maza said...

Opps.. ramai manusia bertopengkan hantu! uhuk!....

ijatnuar87 said...

ingtkn mengandung lagi,hehehe..sabor2..jgn marah2...

Huzaifah Ibnu Yaman said...

Hajar. Aku dah lali ngan benda2 cam ni... Kalau kita redha, kesudahan dia mmg baik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...