Wednesday, August 24, 2011

Fly Fly Fly To US



Assalamualaikum semua..

Dah tentulah bukan aku..Jadahnya aku nak pergi sana nak raya nikan..Belum ada rezeki lagi nak pergi sana..Hari Sabtu lepas aku pergi KLIA hantar anak saudara Zamri nak pergi study kat US..

Kebetulan waktu tu Zamri ada keje buat aircond kat Klang so memang kelam kabut sikit nak pergi KLIA..Bila sampai sana semua orang dah ada..Mak mertua eden pun ada ha..Ramai beno orang kat KLIA ni..Tak tahu kemana diorang nak pergi..Orang banyak duitkan..Aku jer tak der duit..Pergi KLIA hantar orang je..;p


Yang tengah tulah nak pergi sana..Kebetulan merah plak sama ngan haku..

Tak banyak gambar sebab kami tertinggal kamera dalam kereta..Kelam kabut sangat..Zamrilah macam apa jer..Lepas tu marah aku plak tinggalkan kamera..Sabar jelah..Flight Azim ni sebenarnya pukul 3..Kitorang sampai dalam pukul 11 lebih..Oklah kan..

Aku dengan kanak-kanak riang yang tak mahu duduk diam..

Semua orang cakap nasib baiklah tertinggal kamera kalau tak penuh gambar aku berposing di KLIA..Akukan sawan bergambar..haha~

Untuk Azim, maksu doakan awak selamat kat sana..Belajar rajin2..Balik mesti bawak something tapi bukan minah salleh..;p


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...