Wednesday, August 17, 2011

Plan Berbuka Puasa Bersama Mak Mertua Eden


Assalamualaikum semua..

Hari ni aku cuti..Cuti sempena Nuzul Quran..Yang tak cuti tu selamat bekerja ye..Tetiba rasa untung jadi warga Selangor ni..;p

Sempena cuti hari ni Zamri ajak kami semua berbuka puasa kat rumah mak mertua aku..Sehingga hari ni kami belum berkesempatan berbuka rumah mak mertua aku lagi..Zamri pepagi lagi dah keluar tukar tayar baru sebab tayar kereta dah botak sangat..Siap basuh kereta lagi..Semangat nak balik kampunglah tu..

Aku ingat hari ni nak siapkan assignment tapi rasanya tak dapat kot..Takkan orang lain tengah berperang kat dapur aku sibuk ngadap laptopkan..Pulak tu rumah mertua..Haruslah tunjuk rajin..hahaha~
Oklah korang next entry nanti aku cerita pasal berbuka puasa kat sana ye..Menu apa semua..Korang doakan aku selamat sampai dan selamat balik udahler..
 

2 comments:

azzey said...

mesti best bebuka ramai2 kan

Umedia Network said...

Selamat nuzul Qur'an. hee. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...