Monday, August 1, 2011

Selamat Berpuasa Semua..;p


Assalamualaikum semua..

Hari ni 1st ramadhan..Yeay seronok aku bila bulan puasa dah menjelma..Macam bebudak je aku ni..Sempena bulan puasa ni puasa tau jangan tak puasa..Pada yang tak boleh tu nak buat macam manakan..Tapi jangan lupa nak ganti plak..;p

Hari ni kami sahur nasi dengan sambal ikan kembung jer..Malas aku nak masak macam-macam lauk..Kami berdua je pun..Anak dara mana nak bangun makan..Lagi sedap tidur..

Hari ni semua datang ofis muka ngantuk jer..Hari pertama memang gitu..Lama-lama oklah nantikan..Samalah macam tanah kedaung ni..Rasa macam nak lelap je mata ni..

Oklah tu je aku rasa setakat ni..Pasal berbuka nanti aku update..Sebab mengikut Zamri dia kata kalau aku masak dia tak nak beli apa2 kat bazar..Aku nak tengok samada dia beli apa2 tak sebab Zamri kalo puasa beli ikut nafsu..Kita tengok sama2 ye malam ini..;p

Last sekali nak ucapkan selamat berpuasa pada semua pembaca blog aku dan semua umat islam seluruh dunia..Hambik ko..Dunia bukan Malaysia jer..hehe~

7 comments:

maza said...

selamat menyambut ramadhan..
mudah2an harga makanan tidak dinaikan..

hehehhee

Princess Nur said...

selamat berpuasa jugak buat hajar sedunia..eh silap! sekeluarga..hehe

Mommy Fara said...

1st pose saya agak bersemangat....tp bile melangkah ke opsi...err, monday blues tu....mcm biaselah kan??

Siti Hajar Masri said...

maza:
harap2lah..kalo tak bengkoklah..;p

Siti Hajar Masri said...

princess nur:
tq..selamat berpuasa juga..;p

Siti Hajar Masri said...

mommy fara:
tau x per..terus bad mood ye..;p

qila~ said...

selamat berpuasa kak :)

selamat melayan karenah anak2,hee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...